Jump to content
Heb jij jouw screenshot al ingezonden in de Screenshot van de Maand? I Have you already submitted your screenshot in the Screenshot of the Month competition? ×
  • 0

Ontbrekende Schipholtunnel in HSL zuid


Gerwil

Question

Goede (warme zomer) avond, meesters,

 

Nee, ik ga jullie niet losrukken van de barbecues, een vraagje tussendoor voor het weekend of wanneer jullie tijd hebben.

 

In HSL zuid mis ik de Schipholtunnel en de snelwegen naast het spoor. Nu heb ik volgens mij zo'n beetje alles geïnstalleerd van de benodigdheden en bij iedere RWP installatie krijg ik de melding dat deze assets al geïnstalleerd zijn. Toch mis ik blijkbaar nog wat?

 

Heel fijn weekend en hou het koel!

 

Gerard

Link to comment
Share on other sites

Recommended Posts

  • 0

Ja dit zou kunnen dat je 5000 missende objecten krijgt maar als je er 1 mist en het is bijv. 100 x gebruikt geeft TS_Tools er 100 aan.

Klik daarom links onder op "verwijder duplicaten uit lijst".

Daarbij worden ook objecten die verpakt zitten in zg. AP bestanden zitten als missend weergegeven zoals \RailWorks\Assets\DTG\Academy\..... wat een AP bestand is, en zo zijn er meerdere.

Ofwel dan moet je het pad even volgen of het ja dan nee een AP bestand kan wezen en kun je het negeren als je dat hebt.

 

Edited by Trains-xp
Link to comment
Share on other sites

  • 0
11 uren geleden, Sjef61 zei:

Hier staat stap voor stap hoe je TS tools installeert met plaatjes.

https://simtogether.com/tutorials/article/33-hoe-installeer-ik-ts-tools-en-controleer-ik-routes-met-ts-tools/

 

Die handleiding is aan een herziening toe, want je zou 3 bestanden moeten downloaden waaronder een update, maar de 1.0.82 is toch de laatste Full versie?

Ofwel er is geen update nodig ....

Edit/

Trouwens een aparte handleiding staat niet bij de download en zal in het bestand zitten maar word wel bij die 3 bestanden downloaden.

 

 

Edited by Trains-xp
Link to comment
Share on other sites

  • 0
2 uren geleden, Trains-xp zei:

Juist, tevens staat er bij de v1.0.82 download een TS-Tools1081.zip bestand, maar die kan toch ook weg om verwarring te voorkomen omdat dit een vorige update was?

Alles zover aangepast. Zijn er vragen dan hoor ik het wel.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Als ik door her rapport loop kom ik heel veel bekende zaken tegen die ik dus even gecheckt heb, zoals Coha overwegen, om maar iets te noemen. En al die bekende dingen staan gewoon geïnstalleerd maar worden als missing vermeld. Mag ik het even niet meer begrijpen?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Dat is raar. 

Heb je niet per ongeluk de boel 2x geïnstalleerd?

Klopt de bestand locatie  in TS tools wel waar jou TS classic is geïnstalleerd?

Welk bestand locatie van de missende assets geeft TS tools?

Heb je ook in de mappen zelf gekeken of de assets er staan?

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
10 uren geleden, Gerwil zei:

..., zoals Coha overwegen, om maar iets te noemen ....

De Nederlandse overwegen zouden dit pad moeten hebben: Jou schijf\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\Coha Overwegen NL\NLOverwegen\Diverse mappen.

Dus wat Sjef zegt klopt de  ...\Steam\... enz. mappen wel precies met jou installatie pad en wat TS_Tools aangeeft?

 

Edited by Trains-xp
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Volgens mij staan alles bestanden in de juiste doelmap:

 

C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\

 

Gevolgd door o.a.:

 

3Dtrains, Coha, heel veel CS addons, nog veel meer DTG Academy, Kuju etc etc.

 

Het ziet eruit als een grote brij van bestanden maar zo te zien staan ze allemaal in de juiste Railworks map.

 

Jammer genoeg kan ik hier niet het rapport (Excel) plakken, misschien dat jullie al meteen roepen "jamaar, dat klopt niet!" ofzo. Ik word er een beetje moedeloos van.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Nee, ik weet het ff niet meer. TS tools blijft een ellenlang rapport uitdraaien van asset en routes die ik allemaal geïnstalleerd heb staan, ook Albula en alles asset packs. Maar die snelwegen en tunnel blijven onzichtbaar. Ik kan wel rijden maar ga door een donkere "schaduw" heen bij Schiphol (station is er wel) en af en toe rij ik door een soort muurtje van gras heen. Echt zo vreemd!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy