Jump to content
  • 0

Ontbrekende Schipholtunnel in HSL zuid


Gerwil

Question

Goede (warme zomer) avond, meesters,

 

Nee, ik ga jullie niet losrukken van de barbecues, een vraagje tussendoor voor het weekend of wanneer jullie tijd hebben.

 

In HSL zuid mis ik de Schipholtunnel en de snelwegen naast het spoor. Nu heb ik volgens mij zo'n beetje alles geïnstalleerd van de benodigdheden en bij iedere RWP installatie krijg ik de melding dat deze assets al geïnstalleerd zijn. Toch mis ik blijkbaar nog wat?

 

Heel fijn weekend en hou het koel!

 

Gerard

Link to comment
Share on other sites

Recommended Posts

  • 0

Als je deze wiki goed door leest weet je ook hoe je dubbele vermeldingen kan verwijderen

https://simtogether.com/tutorials/article/33-hoe-installeer-ik-ts-tools-en-controleer-ik-routes-met-ts-tools/

image.png

 

 

image.png

 

AP bestanden worden door TS tools niet gelezen en worden alle assets die daar in zitten ook als missend opgegeven door TS tools.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Beste mensen, ik heb echt even hulp nodig met HSL zuid. Ik heb hem vanavond nu zorgvuldig gereden met de Traxx tot Rotterdam CS en het volgende valt mij op:

 

- de route rijdt perfect maar er ontbreekt iets aan scenery: de Schipholtunnel ontbreekt maar station Schiphol is compleet

- de snelwegen, althans het asfalt ervan ontbreekt (de A4) maar de blauwe ANWB borden en de portalen ervan staan er wel. Het is gewoon grasland

- in tunnels rijd ik soms tegen groene grasmuurtjes aan en er doorheen.

 

Terzijde: ik krijg soms rode seinen in de Quickdrive route; de ene keer worden die genegeerd (ik dacht dat in Quickdrive geen rode seinen actief waren?) maar de andere keer spring de Traxx in noodstop

 

Als iemand van jullie tijd en gelegenheid heeft, kan je me dan misschien a.d.h.v. dit vertellen wat ik aan assets mis? Asfalt, snelwegen, tunnels. Ik heb me suf gestaard op de TS Tools lijst maar kan er, als toch nog echt wel leek, niets uit opmaken. Alvast zo ontzettend bedankt want ik vind dit zo'n geweldige route, en ik wil hem ook met de HSL gaan rijden (Antwerpen, Noorderkempen). Fijne zondag!

 

(En ik kan het Excel rapport van TS Tools nog steeds niet hierin plakken)

 

Gerard

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Gelukt! Ik dacht dat het een Excel map was maar hij was om de één of andere reden door TS Tools opgeslagen als CSV bestand. Ik heb hem omgezet en nu staat hij erbij.

 

Nou, en dat komt de vraag voor de € 100.00,00 (als ik die had): wil iemand er eens naar kijken of er iets geks in staat wat HSL zuid betreft?

 

Zo heel erg bedankt, want ik vind het zo'n leuke route!  Fijne zondagavond allemaal!

Report missing on hsl zuid.xlsx

Link to comment
Share on other sites

  • 0
5 uren geleden, Gerwil zei:

Ik dacht dat het een Excel map was maar hij was om de één of andere reden door TS Tools opgeslagen als CSV bestand. Ik heb hem omgezet ....

Nou dat omzetten was niet perse nodig geweest en extra werk, TS_Tools slaat het standaard op als .CSV bestand en een tekst bestand is net als .TXT

Een xlsx bestand kan niet iedereen lezen waaronder ik, mja dat doen we dan maar even online weer omzetten en krijg je DIT

 

Edited by Trains-xp
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Dit zijn zg. AP bestanden en worden als missend gegeven dus volg het missend pad en kijk of je die map hebt.

Zo ja dan kun je dit wegstrepen en zo niet dan word het kopen:

...\RailWorks\Assets\DTG\Academy\....
...\RailWorks\Assets\RSC\MunichAugsburg\....
...\RailWorks\Assets\Kuju\RailsimulatorUS\....

 

 En voor de rest kan ik maar een ding zeggen, klik HIER op Handleiding want het belangrijkste wat je mist staat daarin vermeld aan download linken.

Neem als voorbeeld dit; ...\RailWorks\Assets\Coha Overwegen B wat je mist zijn overwegen uit België, en die link staat er ook bij!

Kan alle linken hier wel neer gaan zetten maar een handleiding zit er niet voor niets bij.

Iemand op weg helpen geen probleem, wat verder een ander doet is zijn/haar zaak maar ik steek daar geen tijd in vanwege een goede handleiding. 🤨

 

Edited by Trains-xp
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Sjef, dit topic van mij kan afgesloten worden! Zo ontzettend bedankt allemaal die mij geholpen hebben! Ik heb de hele lijst met benodigdheden afgewerkt en het heeft me een paar avonduurtjes gekost maar de hele HSL zuid route is nu compleet, met alles erop en eraan. En wat is hij mooi!! Gelikt, een ander woord heb ik er niet voor en zoveel complimenten en bewondering voor alle bouwers die hieraan hebben gewerkt. Echt, mijn hart loopt over, zo mooi de scenery is. Ik was eigenwijs, ja, en wilde teveel te snel maar met geduld kom je duidelijk dus verder! En dan komt er een klein maar'tje: ik mis (druk) verkeer op de autosnelwegen, kan dat? De B-wegen zijn mooi bezet maar de snelwegen niet. Ik weet dat ik van de lijst tegen wat probleempjes aanliep die ik niet kon downloaden, is er een bepaald bestand wat de snelwegen wat drukker maakt? Maar voor de rest: zo'n schitterende route (weer!) om te rijden.

 

Een laatste vraag: deze loopt tot Breda, ik neem aan dat er geen mogelijkheid is om door te rijden naar Antwerpen (of misschien zelfs Brussel)?

 

Maar nogmaals, iedereen heel erg bedankt, mijn hobby gaat weer steeds meer leven na die rotperiode! 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy