Jump to content
Heb jij jouw screenshot al ingezonden in de Screenshot van de Maand? I Have you already submitted your screenshot in the Screenshot of the Month competition? ×
  • 0

Route Amsterdam-Maastricht of Amsterdam-Brussel?


Gerwil

Question

Een goedenavond (of waarschijnlijk goedemorgen als jullie dit lezen!

 

Een vraag die al eerder bij me is opgekomen over de routes in TS Classic: is de route Amsterdam-Maastricht (IC via Utrecht), of de (HSL)route Amsterdam-Brussel beschikbaar of komen die er misschien aan? Als geboren Amsterdammer en al 13 jaar woonachtig in Heerlen blijf ik zeker naar die eerste heel nieuwsgierig. En vanaf Amsterdam de HSL rijden naar Antwerpen/Brussel lijkt me gewoon heel gaaf! Iemand enig idee over de ontwikkelingen hierop? Fijne avond (of dag....!)

Link to comment
Share on other sites

9 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Goedemorgen,

 

Op dit moment zijn de volgende trajecten beschikbaar voor de route's die je zoekt, 

- Weesp - Utrecht op 't hart van Nederland.

- Utrecht - Eindhoven (via Den-Bosch) op het zuiden van Nederland.

- Amsterdam - Noorderkempen(B) (via Rotterdam en Breda) op de HSL route. 

 

Kijk voor de route's eens in onze download sectie, 

En neem eens een kijke op ons forum voor de verschillende ontwikkelingen van verschillende route's. 

Mocht je nog vragen hebben mag je me altijd een berichtje sturen,

 

Met vriendelijke groet,

Rien Branderhorst 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
44 minuten geleden, RienBranderhorst zei:

Op dit moment zijn de volgende trajecten beschikbaar voor de route's die je zoekt, 

- Weesp - Utrecht op 't hart van Nederland.

- Utrecht - Eindhoven (via Den-Bosch) op het zuiden van Nederland.

- Amsterdam - Noorderkempen(B) (via Rotterdam en Breda) op de HSL route.

Zijn die drie trajecten na de Christrains midlife update nog nagekeken of ze goed werkend zijn?

Link to comment
Share on other sites

  • 0
8 minuten geleden, Trains-xp zei:

Zijn die drie trajecten na de Christrains midlife update nog nagekeken of ze goed werkend zijn?

Naar mijn wete niet, maar dat weet ik niet zeker. Iemand hier die dat wel weet? 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Meegeleverde scenario's in Routes zijn door ons niet nagekeken of al gewijzigd aangeboden.

Veel scenario's zijn vaak simpel te herstellen door ze te starten en bij een foutmelding in scenario mode te gaan en een willekeurige treinstel iets te verplaatsen en weer op te slaan.  

Problemen met oude repaints of soundmods of bepaalde  consist los je daar niet mee op.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Hey allemaal! Ja, die routes heb ik en ken ik, ook Hart natuurlijk en die prachtige route Amsterdam-Noorderkempen. Maar wat ik zou willen is met een NC Loc of NBBS (Traxx bvb) van Amsterdam naar Antwerpen of Brussel de IC rijden. Ik denk dus zelf dat dat niet kan, grensoverschrijdend? Dan zouden er ws routes gekoppeld moeten worden en ik weet niet of dat mogelijk is?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Goedenavond, 

Op dit moment is het mogelijk om grensoverschrijdend te rijden maar tot Noorderkempen. De route bouwer is volgens mij bezig met het stuk tot Antwerpen. Eventuele vorderingen kun je vinden in het topic van de HSL route.

En ja, het is in TS mogelijk om grensoverschrijdende te rijden, zonder dat er route's moeten worden gekoppeld. 

Het is trouwens wel mogelijk om 2 route's te koppelen, maar dit is niet makkelijk.

 

Mocht je nog vragen hebben, mag je mij altijd een bericht sturen

 

Met vriendelijke groet,

Rien Branderhorst 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy