Jump to content
  • 0

Ontbrekende bovenleiding en portalen Noord west Nederland


Gerwil

Question

Goedenavond, morgen of middag beste mede Simmers,

 

Na Zuidwest Nederland en de HSL, en tussen Hart van en de rest door ben ik ook weer eens Noordwest Nederland ingedoken, de QD Amsterdam-Den Helder. Ziet er weer puik uit, maar er valt mij iets op: na Heerhugowaard verdwijnt de bovenleiding inclusief portalen maar.... het gekke is dat je vanaf de bok, dus van binnenuit, de bovenleiding nog wel ziet (geen portalen trouwens). Dat ik assets mis is wel duidelijk maar waarom kun je de bovenleiding wel van binnen uit zien? En kunnen jullie me alvast en hintje geven om welke assets het gaat, voor ik Tools erop los laat? Hartstikke bedankt alvast!

 

En ohja, ik zag voor Den Helder ook nog een vliegtuigje stil hangen te zweven ;-). Kan het allemaal misschien te maken hebben met dat de scenery nog in aanbouw is?

 

Fijne nacht of dag!

Link to comment
Share on other sites

18 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Hint:

MORailworks (Bij ons te downloaden maar die zal je al wel hebben)

en

MyRailDreams 

Deze laatste is van MarcD en niet meer te downloaden bij ons maar nog wel bij RailSim.nl waar je wel eerst lid van moet worden om de link te kunnen aanklikken

image.png

 

image.png

 

Als je assets mist dan zie je ze ook niet vanuit de cabine.

Dat vliegtuig heeft al jaren motorpech en hangt daar al hel lang stil te hangen. Dat is en statisch object. 😉

 

Neem ook aan dat je deze slider zo hebt staan

image.png

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Dankjewel, Sjef (alweer!) maar het downloadbestandje voor die bovenleidingportalen is op Railsim nergens te vinden. Heel veel posts van allemaal mensen, een verwijzing naar "onderaan deze post" maar geen bestand te vinden. En op sommige posts zie ik ook anderen die het bestand niet kunnen vinden in de wirwar van posts.... enne...waar is hier MORailworks te vinden? De zoekopdracht geeft "geen resultaten"... 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Had je de cache geheugen gewist?

ik heb gewoon portalen en draad daar. Zie je melkflessen daar op de grond?

Altijd eerst een TS tool rapport maken en liefst ook een plaatje van wat je ziet. Scheelt ons ook weet tijd

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Op 28-7-2023 om 23:14, Gerwil zei:

r.... het gekke is dat je vanaf de bok, dus van binnenuit, de bovenleiding nog wel ziet (geen portalen trouwens)....

 

Staat de Scenery density wel voluit?, als dit niet zo is lijkt er scenery te ontbreken terwijl het aanwezig is.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Scenery density net als de meeste anders schuivers op max, mijn pc kan het makkelijk aan. Tools gaat helemaal stuk als ik deze route check, hij maakt een keurige groene balk maar als ik een report wil hebben krijg ik fout op fout (error 400 etc.) melding. Bijgaand screenprint van in- en extern, sorry, ik zat in de regen op Den Helder...

Extern view.docx

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Hoi Sjef. Nu gebeurt er iets heel geks. Extern is plotseling de bovenleiding wel te zien maar geen portalen. En iets irritants: vanaf de bok is het zicht naar buiten plotseling alsof ik door een slechte bril kijk en lijkt de cockpit vergroot. Wat heb ik nu weer fout gedaan??? En Myraildreams staat goed geïnstalleerd in Steam/Railworks

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Sjef, ik begin nu in paniek te raken. Als ik TS opstart is het openingsscherm nu helemaal flets. Zodra ik naar main menu/quit game ga is het weer normaal. Ik heb geprobeerd alles op basic terug te zetten maar zonder resultaat. Iets gaat nu helemaal fout in TS

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Sorry, Sjef, het duurde even want ik moest jouw instellingen even printen. Maar alweer, zo bedankt, het is opgelost. Terwijl ik geen idee heb hoe dit zo kwam.

 

En ik snap niet waarom Tools over de rode gaat en wel een check van de route doet maar als ik een report vraag, ik allemaal foutcodes geeft. Maar ik ga daar even op studeren... Maar echt, zo bedankt dat ik in ieder geval kan rijden! 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy