Jump to content
  • 0

Bovenleiding(portalen) noord-west Nederland


Gerwil

Question

Net de noordwest Nederland Amsterdam-Den Helder gereden en genoten, wat een prachtige route! En jahoor, daar komt 'ie weer.... ergens na Heilo mis ik plotseling de bovenleidingportalen, en de bovenleiding zelf is alleen vanaf de bok (vanuit de cabine) de zien, dus niet op de externe camera. Nu was ik al eerder bovenleidingen kwijt op een andere route, dus ergens mis ik iets of wordt er nog aan deze route gewerkt? Voor de rest mijn complimenten voor de gedetailleerde route!

Link to comment
Share on other sites

Recommended Posts

  • 0

Waarschijnlijk heb je alles op 100% staan. Dat moet je echt niet doen. Zit je tegen een dia-serie aan te kijken ipv TS20xx te spelen.

Jouw PC moet het wel aankunne. 

 

Wat ook kan werken is de aanpassing van jouw resolutie. om deze naar verhoudin van jouw beeldscherm een lagere resolutie te zetten

 

Bijv. i.p.v.  1600x1900 naar 1024x768 te zetten. Dat will heel veel schelen met de framerate 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ja, dat is niet goed!

Dat is daar niet voor bedoeld

Ik weet niet of je route dan nog wel goed werkt.

Je had die lijst  (Excel bestand) HIER moeten neerzetten om te kijken wat je mist en waar je het nog kan downloaden

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Je zegt in het 3e comment in dit topic dat je de links die Viqflirt geeft al hebt. Maar je PDF heeft al minstens 3 pagina's vol met MarcD's bovenleiding die mist. Het lijkt me heel verstandig om even de hele handleiding van de route na te lezen en middels een kladblok bestand of handgemaakte lijst duidelijk aanvinkt wat je wel en niet CORRECT hebt geïnstalleerd.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ja, Sjef. Ik heb het bestandje nu nogmaals geïnstalleerd maar kreeg opnieuw de melding "repair?" Dus die heb ik bevestigd. Overigens zie ik in de handleiding een (oud) linkje naar Treinpunt staan om te gebruiken bij missende portalen, alleen dat linkje werkt niet 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
7 minuten geleden, Gerwil zei:

Ja, Sjef. Ik heb het bestandje nu nogmaals geïnstalleerd maar kreeg opnieuw de melding "repair?" Dus die heb ik bevestigd. Overigens zie ik in de handleiding een (oud) linkje naar Treinpunt staan om te gebruiken bij missende portalen, alleen dat linkje werkt niet 

Hoe heb jjij die dan geinstalleerd?

Je kan die portalen NIET installeren met utillities.exe

afbeelding.png

 

De handleiding is verouderd.

In de Benodigdheden staat de juiste enigste werkende link.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy