Jump to content
Er was een korte storing in het gebruik van Ideal. Dit probleem is opgelost! We faced an issue with our Ideal payments. This issue has been solved now. ×
  • 0

Bovenleiding(portalen) noord-west Nederland


Gerwil

Question

Net de noordwest Nederland Amsterdam-Den Helder gereden en genoten, wat een prachtige route! En jahoor, daar komt 'ie weer.... ergens na Heilo mis ik plotseling de bovenleidingportalen, en de bovenleiding zelf is alleen vanaf de bok (vanuit de cabine) de zien, dus niet op de externe camera. Nu was ik al eerder bovenleidingen kwijt op een andere route, dus ergens mis ik iets of wordt er nog aan deze route gewerkt? Voor de rest mijn complimenten voor de gedetailleerde route!

Link to comment
Share on other sites

Recommended Posts

  • 0

Omdat de map "Myraildreams" dan op de verkeerde plek staat. Dit is letterlijk de map van de object-maker en moet ten alle tijden in de assets map staat, dat is gewoon de structuur die railworks aanhoud. In jouw PDF en het knipsel van Sjef zie je dit hele pad dan ook staan.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
On 3/13/2021 at 8:38 AM, ViqFLIRT3 said:

Hoi ViqFLIRT3,

Zou ik toegang mogen tot deze Google Drive, zodat ik het bestand kan downloaden? Ik heb met twee verschillende accounts geprobeert toegang te krijgen, echter is het mij tot op heden nog niet gelukt. Bedankt!

Link to comment
Share on other sites

  • 0
On 12/9/2023 at 10:11 AM, Sjef61 said:

Bedankt voor je reactie, het is gelukt! Tip voor anderen met een nieuw Railsim account: Stuur even een follow-up e-mail naar hun team als je merkt dat je account niet wordt geactiveerd na een paar dagen.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy