Jump to content

Scenario problems SimTogether Starters Package


etienne123

Recommended Posts

1f1f3-1f1f1.png

Goedemorgen,

 

Helaas zijn er op dit moment wat problemen met het starterspakket. Sinds de recente update van ChrisTrains, werken niet alle scenario's naar behoren. Op sommige scenario's krijg je een foutmelding. 

 

Wij werken erg hard om de problemen op te lossen. Dit kost echter enige tijd, omdat de scenario's aangepast moeten worden. In dit topic houd ik je op de hoogte. We streven ernaar eind van de week alles weer werkend te hebben.

 

Excuus voor het ongemak!

 

Etienne

 

1f1ec-1f1e7.png

Good morning,

 

Unfortunately, we are facing some problems with the scenarios included in the starters package. Since the most recent update from ChrisTrains, some scenarios are broken. This results in errors. 

 

The solution takes some time as most of the scenarios need be adjusted. I'll keep you posted in this topic. We expect to release an update by the end of this week.


Sorry for any inconvenience!

 

Etienne

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1f1f3-1f1f1.png

Met dank aan @Sjef61 en de uitgever (gisteren tot laat doorgegaan!) hebben we alles weer vlot kunnen trekken! Er zijn nieuwe installers gemaakt en die zijn inmiddels te downloaden onder shop -> downloadbestanden. Belangrijk is het volgende bericht:

 

Belangrijk bericht voor klanten die de Retro Canvas Route of het starterspakket (de Retro Canvas Route is onderdeel van het starterspakket) hebben gekocht voor of op 10 augustus 2023: door een recente update van de ChrisTrains producten, zijn er aanpassingen gedaan aan de Retro Canvas Route. Het is belangrijk om een volledige herinstallatie te doen. Volg hiervoor de volgende stappen:

 

1. Ga naar de volgende map: C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\railworks\content\routes 

2. Ga na of je een van de volgende twee mappen in deze map hebt staan:

 

- a84631e3-0296-4d72-9333-72d8956f2129

- 67ac1f9a-b1ca-4bd3-89e4-b27d24a15b23

 

Als je een van deze mappen hebt (of beiden), verwijder dan deze map(pen). 

 

3. Download het installatiebestand zoals hierboven aangegeven. 

 

4. Run de installer en gebruik bovenstaande serial. Wij adviseren om de map waar de route dient te worden geinstalleerd niet te wijzigen tijdens de installatie. 

 

5. De Retro Canvas Route werkt weer naar behoren! 

 

1f1ec-1f1e7.png

Thanks to @Sjef61 and the supplier (they have been working late yesterday!), we were able to solve the problem. New installers have been made and those can be downloaded in your account via shop - > downloadfiles. Please take the following message into account:

 

Important message for all customers who purchased the Retro Canvas Route or starters package (this route is part of the starters package) before or on August 10th 2023: because of a recent update for the ChrisTrains product, some fixes have been made to the Retro Canvas Route. For that reason, it is important to fully re-install the route. We recommend to take the following steps:

 

1. Go to this folder: C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\railworks\content\routes 

2. Please check if one of these maps exist:

- a84631e3-0296-4d72-9333-72d8956f2129

- 67ac1f9a-b1ca-4bd3-89e4-b27d24a15b23

 

In case you have one (or both) of the above folders, please remove them both.

 

3. Download the installation file as mentioned above.

 

4. Run the installer and provide the above mentioned serial. We strongly recommend not to change the destination folder during installation.

 

5. The Retro Canvas route is back working! 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Fijn te lezen dat alles weer in orde is! Nu heb ik echter nog wel een probleempje, ik heb het pakket in 2020 aangeschaft en heb de bestanden niet in "shop\download bestanden" staan. Dat geld ook voor al het rollend materieel wat meegekomen is met de aanschaf van het pakket.  @etienne123 We hebben hier al eens contact over gehad toen er ook materieel van CT geüpdatet was.. zou het eens in orde gemaakt kunnen worden dat ik gewoon van uit "shop\download bestanden" alles kan updaten..

image.thumb.png.989b9ca7bf03dac405183ab6524c9990.png

 

Link to comment
Share on other sites

On 8/11/2023 at 6:46 AM, Rob_zeeland said:

Fijn te lezen dat alles weer in orde is! Nu heb ik echter nog wel een probleempje, ik heb het pakket in 2020 aangeschaft en heb de bestanden niet in "shop\download bestanden" staan. Dat geld ook voor al het rollend materieel wat meegekomen is met de aanschaf van het pakket.  @etienne123 We hebben hier al eens contact over gehad toen er ook materieel van CT geüpdatet was.. zou het eens in orde gemaakt kunnen worden dat ik gewoon van uit "shop\download bestanden" alles kan updaten..

 

 

 

Done! Support ticket is ook beantwoord. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy