Jump to content
SimTogether wenst het Nederlands elftal veel succes op het Europees Kampioenschap 2024! I SimTogether wishes the Dutch team the best of luck at the European Championship 2024! ×
  • 0

Foutmelding bij installatie WOP sporensets op DutchSims


Gerwil

Question

Misschien kom ik nu achter een probleempje waardoor ik in mijn vorige installatie ben misgelopen. Bij het afwerken van de lijst benodigdheden voor HSL Zuid staat een bestandje "Nederlandse WOP Sporenset" van DutchSIMs. Downloaden gaat goed (zoals bij alles) maar bij installeren komt een foutmelding: "Geen installatie ven de DR-Gleisset gevonden, controleer de benodigdheden op DutchSIMs".  Dus moet je eerst andere benodigdheden van DutchSIMs installeren die niet in de lijst staan?

Link to comment
Share on other sites

Recommended Posts

  • 0

Ik weet dat computers erg lastig kunnen doen als er  van de 100 regeltjes net 1 ontbreekt, dus waarschijnlijk heb je die tunnel wel maar net een klein onderdeeltje ervan niet. Echter heb ik ook geen idee in welk bestand dat dan zou moeten staan. Wat ook nog zou kunnen dat de instellingen ietsje te laag staan, dus dat de tunnel er wel staat maar jij niet kan zien. Ik meen me te herinneren dat dit het geval bij een ander probleem was waarbij alle onderdelen wel aanwezig waren maar simpelweg niet in het spel te zien waren door een te lage instelling.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

En deze:

De regels die het volgende bevatten betreffen ap bestanden:

DTG\Academy

RSC\MunichAugsburg

RSDL\Foliage

 

Daarnaast zou ik het volgende van  Coha (opnieuw) installeren:

https://coha.nl/viewtopic.php?f=23&t=459

https://coha.nl/viewtopic.php?f=23&t=458

https://coha.nl/viewtopic.php?f=23&t=457

https://coha.nl/viewtopic.php?f=30&t=376

 

 

@Sjef61ik denk dat hij ook de altenburg-wildau route mist(SAD)

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Vanavond zuid west Nederland van Vlissingen tot Rotterdam centraal gereden in QD, helemaal compleet, en schitterend, zonder enig probleem. Alle tunnels perfect, de scenery ademloos mooi. Complimenten voor de bouwer(s), echt waar!

 

Nu nog het probleem met de Schipholtunnel in HSL zuid zoeken....

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Als het (losse) objecten zijn zullen er zg. melkflesjes te zien moeten zijn in de route editor.

Als je daar nu op dubbelklikt kun je rechts in een schermpje zien waar het om gaat.

Zo is het wellicht te achterhalen, anders zie ik het niet direct opgelost worden, en zeker niet als alles niet is geïnstalleerd wat in de handleiding staat inclusief payware.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Dus dit keer geen vraag (hoewel, er komt wel wat) maar een heel opgelucht YES. De Schipholtunnel is eindelijk, na al die weken, in de HSL terug! Ik heb handmatig alle duplicaat files uit Railworks verwijderd, toen alle benodigdheden van de lijst eerst gedownload en die vervolgens, ook weer stuk voor stuk handmatig geïnstalleerd in Railworks. Dus geen standaard pad in WinRar maar rechtsreeks in Railworks. En het werkte dus!

 

En dan komt er toch nog wat: ik zie bij sommige tunnelingangen een stukje grasveld voor mijn neus. Rij er dwars doorheen, maakt niet uit, maar waar komt dat vandaan?

 

En iets wat ik al eerder had opgemerkt, en wat bij de HSL opvalt: de snelwegen zijn leeg. De A4 is zo leeg als op een autoloze zondag... Is er een apart bestand die auto's, of verkeer installeert op (snel)wegen?

 

Maar verder: weer een route zo goed als compleet, hoewel ik me afvraag of ik idd kan doorrijden naar Antwerpen...  en weer gelikt, echt opnieuw complimenten voor de bouwers, de scenery zo mooi!

 

Verder met uitbouwen nu. En ik ga binnenkort kijken of ik scenario's kan bouwen, Sjef! Ik heb de tutorial!

Link to comment
Share on other sites

  • 0
20 minuten geleden, Gerwil zei:

En dan komt er toch nog wat: ik zie bij sommige tunnelingangen een stukje grasveld voor mijn neus. Rij er dwars doorheen, maakt niet uit, maar waar komt dat vandaan?

Zoek daarvoor iets van (tunnel) decal{s) in de missende TS_Tools lijst..... en geef ff door wat je tegenkomt.

 

Edited by Trains-xp
Link to comment
Share on other sites

  • 0
43 minuten geleden, Gerwil zei:

En iets wat ik al eerder had opgemerkt, en wat bij de HSL opvalt: de snelwegen zijn leeg. De A4 is zo leeg als op een autoloze zondag... Is er een apart bestand die auto's, of verkeer installeert op (snel)wegen?

Auto's zijn aparte bestanden . Punt is of deze weg ook gekoppeld is aan auto's.

Sommige wegen zijn dat en andere weer niet.

 

IK HEB JOU LOSSE VERHAAL HIER ONDER GEPLAKT.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Bedankt, Sjef! Ga ik doen. En nu weer op een onderwerp wat ik al eerder had genoemd: Oost en Noordoost Nederland zijn niet te vinden in TSC. Allebei de routes heb ik opnieuw geïnstalleerd, ook de QD versies en alle RWP's maar die twee blijven onzichtbaar in alle categorieën en bij alle Loc swaps. Had ik ook al voor de herinstallatie. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy