Jump to content
Heb jij jouw screenshot al ingezonden in de Screenshot van de Maand? I Have you already submitted your screenshot in the Screenshot of the Month competition? ×
  • 0

Dutch Sims lijkt een probleem met de website te hebben


Gerwil

Question

Voor HSL zuid heb ik verschillende downloads nodig van DutchSims. Maar dit werkt vreselijk irritant: je logt in, wordt geweigerd. Je logt een tweede keer in (met exact dezelfde gekopieerde en geplakte inlognaam en wachtwoord!) wordt geaccepteerd. Moet je naar en sub-download, moet je weer opnieuw inloggen. En ja hoor, opnieuw tweemaal. Verlaat je de site (zonder uitloggen) moet je opnieuw weer inloggen. Vreselijk vermoeiend en irritant. Ik weet, daarvoor moet ik bij DutchSims zijn maar met deze manier van downloaden (via links hier) gaat dit niet echt werken...

Link to comment
Share on other sites

6 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Ja, helaas zijn een aantal downloads alleen daar te downloaden omdat ze hier NIET worden aangeboden.

Dus ja, daar maar beklag doen. Ik heb dat probleem niet met de Google browser. Zowel op de PC als op de IPAD werkt het prima 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ik ben 24/7 ingelogd daar, en kan gewoon downloaden zonder ook maar 1 keer uitgelogd te worden. Ik gebruik Firefox, en nog een vrij oude versie ook (die laatste die Flash ondersteunt), dus misschien inderdaad een kwestie van browser (instellingen)? Ik denk aan iets met cookies/de cache. Weet niet welke browser je gebruikt, maar ik zou eens iets anders proberen.

Edited by KerAp
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ik heb (vooralsnog) geen problemen met downloaden bij Dutchsims. Gebruik Vivaldi browser (chromium based).

Een andere browser proberen. Maar zoals ik het less heb ik eerder het idee dat de beveiligingsinstellingen van je browser wellicht iets te strak staan ingesteld. Bijvoorbeeld standaard geen cookies accepteren, daar kunnen veel sites niet goed mee overweg.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy