Jump to content
Stem nu op jouw favoriete Screenshot van de Maand! I Cast your vote for your favourite Screenshot of the Month! ×

Donkere skin wordt niet meer onthouden


KerAp

Recommended Posts

Vanwege oogklachten werk ik graag met de zwarte skin, die voelt voor mijn ogen net ff wat rustiger aan. Maar sinds een paar dagen wordt bij elke pagina de skin weer op wit gezet, en moet ik 2 keer op het maantje klikken voor de skin weer zwart wordt, om vervolgens bij elke link die ik daarna aanklik hetzelfde weer opnieuw te moeten doen, wat het navigeren hier super irritant voor mij maakt, aangezien ik nu dus 3 keer moet klikken om 1 pagina te openen. (1 keer om de link te openen, en 2 keer op het maantje om de skin zwart te krijgen)

 

Kan dit gefixt worden? Dit is iets van de laatste dagen. Vorige week werkte de site nog prima.

Edited by KerAp
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Probleem aangekaart. Er zit een bug in laatste update van de software. Zodra er een banner wordt aangemaakt, die van Chris nu, dan is de donkere thema in de war.

Heb ook aangegeven dat deze lichte thema ook aangepast moet worden. Is veel en veel te veel fel wit.

Wanneer de bugfix klaar is is op dit moment nog niet bekend. Wordt aan gewerkt.

Link to comment
Share on other sites

Tja, want de update terugdraaien is natuurlijk geen optie. Stel je voor dat je software van eergisteren is... Daar moet je toch niet aan denken?! 😝 Maar daar ga jij ook niet over, dat weet ik.

 

Maar bedankt voor het navragen. Gelukkig doen mijn ogen het momenteel weer wat beter, maar een half jaar geleden had ik hier nu even niet meer kunnen komen zonder gepolariseerde zonnebril. En ja, zo heb ik destijds echt gesurft. 🤣

 

Op mijn laptop, die (vooralsnog) de nieuwste versie van Firefox heeft, hoef ik het maantje trouwens maar 1 keer aan te klikken. Op mijn PC, die (bewust gekozen) een wat oudere versie draait, moet het 2 keer. Dat is ook nieuw. En ook erg apart.

Edited by KerAp
Link to comment
Share on other sites

Dit was mij ook al opgevallen, tijdelijk opgelost door de browser extensie "dark reader" te gebruiken hier. Werkt niet perfect, maar beter dan die felle ellende 😂

 

Sowieso had ik jaren terug al eens aangekaart dat links naar downloads en andere topics in de donkere modus gewoon in de lichte modus blijven en dat is ook nog steeds niet opgelost, dus dat beloofd weinig goeds voor deze bug, fijne software wel 👍

image.thumb.png.6dc32576a7ef0f12b207ef7b22eede23.png

(voor deze screenshot heb ik de extensie even uitgezet en het Simtogether donkere thema aangezet)

Edited by Michael1234
Link to comment
Share on other sites

Het probleem wordt inderdaad herkend en erkend door de ontwikkelaar van het thema. Er wordt aan gewerkt.

https://invisioncommunity.com/forums/topic/454698-dark-light-fluent-design-theme-edition-topic-support/page/20/#comment-2950111

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

En het is deels weer terug! Nou moet ik hem bij elk bezoek weer even aanzetten, dit was van de week niet zo. Misschien is het een goed idee om als dit ooit gefixt wordt, daarna te stoppen met de software te updaten?

 

Maar beter elk bezoek dan elke pagina.

Edited by KerAp
Link to comment
Share on other sites

52 minuten geleden, KerAp zei:

Misschien is het een goed idee om als dit ooit gefixt wordt, daarna te stoppen met de software te updaten?

 

Dat is muziek in de oren van hackers, maar ik ga dan toch wat slechter slapen.

 

Ik herken het probleem niet. Welke browser gebruik je? Cache al eens geleegd? 

Link to comment
Share on other sites

Gebeurt nu ook niet meer, misschien was mijn browser ff in de war. Misschien idd iets met de cache

 

5 uren geleden, etienne123 zei:

Dat is muziek in de oren van hackers, maar ik ga dan toch wat slechter slapen.


Ik had ook beter moeten weten. Tegenwoordig staat updateparanoia boven gebruikersgemak. Vraag maar aan DTG. 😉 Maar gelukkig lag dit waarschijnlijk aan mij en was het tijdelijk.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy