Jump to content
Heb jij jouw screenshot al ingezonden in de Screenshot van de Maand? I Have you already submitted your screenshot in the Screenshot of the Month competition? ×
  • 0

NS 1700-1800 onvindbaar


Gerwil

Question

Jawel, ik heb weer wat nieuws: ik had de NS 1700-1800 van Wilbur geïnstalleerd staan maar die liet zich in TSC niet zien. Dus opnieuw gedownload (RWP-bestandje) en met Utilities geïnstalleerd maar Utilities zegt dat die al geïnstalleerd staat. Gekke is dat die ook niet in mijn programma's in configuratiescherm stond. Dus via Utilities gede-installeerd, opnieuw gedownload en geïnstalleerd met Utilities (geen melding nu natuurlijk) maar hij staat nog steeds niet in TSC.

 

Overigens staat hij wel in Railworks\assets\Wilbur, als NS1700.

 

Leuke titel voor een jongensboek: het mysterie van de verdwenen locomotief.

 

Iemand enig idee?

Link to comment
Share on other sites

8 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
13 minuten geleden, Gerwil zei:

Overigens staat hij wel in Railworks\assets\Wilbur, als NS1700.

 

Iemand enig idee?

Heb geen idee, maar is Railworks\assets\Wilbur wel het volledige pad wat je opgeeft?

Zo ja dan is dat iig niet goed, zo niet (als dit bijv. een half gebakken pad is) wat is dan jou volledige pad t/m de NS 1700 map?

 

Edited by Trains-xp
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Sorry, het duurde even, op woensdag- en vrijdagmiddag doe ik vrijwilligerswerk in de bieb hier, op de kids-afdeling. Nu al 4 jaar en zou het nooit meer willen missen, de kiddo's uit de gamecomputers en in de boeken krijgen!

 

Sjef, bedankt, heb jouw pakketje gedownload en geïnstalleerd. Geen idee waar het twee keer fout liep, het was een RWP bestand maar ik miste de _ bij de 1700 in het pad, wat Trains-XP aangaf. Misschien dat dat het probleempje was. Jouw bestand was een exe en die werkt dus perfect, hij staat weer in QD!  Vanavond de rest van HSL rijden als test in QD om de scenery te controleren, en daarna verder met Zuidwest + scenario's installeren, vind ik ook een schitterende route.

 

Nog een nieuwsgierig vraagje: is het mogelijk om het sluiten van de deuren zelf te bepalen? Dat geldt dan vooral in QD, dus niet in een tijdgebonden scenario. Nu vind ik de tijd tussen de QD route starten en het fluitsignaal soms wel erg kort, kun je dat beïnvloeden in TSC?

 

Ohja (ja, natuurlijk, nog eentje!): is het nodig om de cache in TSC regelmatig te legen? Dat kan geloof ik in instellingen, toch?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

In de QD zelf de deuren sluiten is helaas niet mogelijk. 
Om dumps te voorkomen kan je het beste voor het beginnen met rijden op een andere route de  chache geheugen te legen.

die 1700 RWP uitvoering is een oud pakket die je kan weg gooien 

De nieuwe 1700 is stukken mooier dan de oude met nieuwe besturing scripts 

 

Ik doe een of twee keer per week vrijwilligerswerk in een museum met een speelgoed museum er bij met vintage speelgoed waar kinderen mee kunnen spelen…  alles zonder batterij en stekker…..

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Er bestaan ook treinen zoals de Arriva Class 175 van de South Wales Coastal en de ALP45 DP van de North Jersey Coastline van DTG waar je het sluiten van de deuren wel handmatig kan bepalen door gebruik te maken van shift+T. Al moet je die functie natuurlijk eerst activeren door een toetscombinatie welke in de handleiding van de South Wales Coastal in dit geval staat.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy