Jump to content
Heb jij jouw screenshot al ingezonden in de Screenshot van de Maand? I Have you already submitted your screenshot in the Screenshot of the Month competition? ×
  • 0

Betaalmogelijkheden bij Sim0sites laten echt te wensen over


Gerwil

Question

Goed, wil je (opnieuw) investeren in routes of materieel, loop je weer tegen de "Hollandse" betaalbeperkingen aan. Niet alle Nederlanders hebben een creditcard of een PayPal account, maar iedereen in Nederland kan met Ideal betalen, gewoon met het bankpasje. En wat vragen al die sites? Precies, een creditcard of een PayPal account. Nou, dat zal de verkopen bevorderen! Nu ook weer, nu blijkt dat Dutch Classics ook de Ideal overboord heeft gegooid en je alleen met PayPal kunt betalen. Tja, dan maar niet.... kunnen jullie als partnerorganisatie hier niet iets in betekenen? 

Link to comment
Share on other sites

3 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Voor je iets koopt op Dutch Classics.. de "na zorg" is blijkbaar bar slecht. er word weinig of niet gereageerd op mails..

 

zie ook hier:

 

https://dutchsims.nl/viewtopic.php?f=10&t=2012&hilit=dutch+classics

 

Hier kan je wel met ideal betalen:

 

https://www.railtraction.eu/

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Even in het midden gelaten over DC maar er is wel degelijk een mogelijkheid om op een andere manier te betalen dan alleen paypal. Laatst had ik voor een route mat`54 en 57 nodig die ik toen gekocht heb door op "overschrijving via bank" te klikken, je krijgt dan gewoon de betaalgegevens via email toegestuurd en na betaling krijg je het bestelde thuis of via mail. En inderdaad ik heb ook geen creditkaart.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy