Jump to content
Het is weer mogelijk om te stemmen op jouw favoriete screenshot! I It’s now possible to cast your vote for your favourite screenshot! ×
  • 0

Railworks.exe reageert soms niet


Gerwil

Question

Soms, als ik met iets anders bezig ben geweest, reageert railworks.exe niet en blijft hangen in het initialisatiescherm. Klikken geeft een melding van windows: reageert niet (ja, duh!), wachten of afsluiten. Wachten heeft geen zin, dus afsluiten. Iemand enig idee waar dit door komt? 

Link to comment
Share on other sites

Recommended Posts

  • 0
Op 19-10-2023 om 17:05, Sjef61 zei:

 

Ik ben aan het kijken naar de door mij gemaakte preload welke uitvoering ik heb gebruikt en of de nieuwe  preload van Chris het wel  wel doet.

 

De preload van de ICMm is gemaakt met een uitvoering die is vervallen.

Daarom werkt de ATB en andere keyboard toetsen niet.

Ik zal deze aanpassen in de QD

 

 

 

EDIT: Aangepast en online. EDIT: Komt   

EDIT 21-10-2023: even offline: komt een aangepaste versie

  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

  • 0
18 uren geleden, Trains-xp zei:

Daar gebruik ik Geforcr Experience voor en krijg je autom. bericht als er een Nvidia driver update is en heb je altijd de goede die voor jou van toepassing is.

En dan zou ik voor een schone installatie gaan als het sowieso niet goed zit gezien een fout met de Vertex.....

Waarom zou dat bloatware en spyware programma van een GeForce Experience gebruiken... even naar de website gaan en de driver downloaden kost je letterlijk <2 minuten.

Zo een beetje alle WHQL driver releases van Nvidia van de laatste 2 jaar hebben wel binnen 10 dagen een hotfix gehad, persoonlijk zou ik niet eens de nieuwste driver vanaf dag 1 willen hebben. Nieuwer is niet altijd beter.

 

Persoonlijk doe ik af en toe de GeForce updates met NVCleanstall

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Sjef, ik plaats deze nog maar even in dit topic. Alle perikelen lijken opgelost te zijn, maar nu kan ik jouw QD routes in ZW NL niet meer vinden. Alleen de standaard QD routes staan er nog, en ik nergens de S-QD, noch de S-treinen. Heb nog onder Standard scenario's gekeken maar ook daar (uiteraard) niet. Je hebt ze toch niet teruggetrokken, hè? Moet ik ze opnieuw installeren? En zoja, overschrijft de ene de andere dan? 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
1 uur geleden, Gerwil zei:

...., maar nu kan ik jouw QD routes in ZW NL niet meer vinden. Alleen de standaard QD routes staan er nog, en ik nergens de S-QD, noch de S-treinen.

Bedoel je hier dit mee te zeggen?:

Edit/

Sjef, ik zie op het plaatje een loc met rijtuigen van MarcD staan maar die zijn zeker uit de preload gehaald omdat die zoals je weet niet meer te downloaden zijn?

 

Edited by Trains-xp
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Oké, en als je dan toch bezig gaat met de preloads mag je wel eens kijken of alle paden van de nieuwe MarcD add-ons t.o.v. de oude nog wel kloppen.

Want ik meen mij te herinneren dat sommigen paden ook zijn gewijzigd waar ik overigens niet zeker van ben.

 

Edit/

Heb eens gekeken in de handleiding van de NS Plan W en daar staat dit over geschreven en is iig van toepassing bij dit type mits het gebruikt is in de preload:

 

Installatie
De rijtuigen hebben een andere benaming gekregen en er zijn wat varianten bijgekomen. Daarom dient
eerst de oude versie verwijdert en eventueel geback-upt te worden. Omdat sommige scenario’s nu niet meer
zullen werken kan men met behulp van TS-Tools (voorheen RW-Tools) de missende rijtuigen verwisselen
met andere.

 

Hier van uitgaande zouden de paden dus niet meer kloppen ......

 

Edited by Trains-xp
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0

oke maar je zegt dat je 4gb aan werkgeheugen hebt. met mijn 8gb en nvidia 650 had ik ook geregeld uitvallers. en fps van 15. nu zo een laptop met i7 en dan intel. nu telkens met direct x 12 een opstart probleem. de ene keer werkt hij en de andere keer niet. had intel geupdate.  

Edited by dylanjohn10
verkeerd getypt
Link to comment
Share on other sites

  • 0
Op 20-10-2023 om 22:51, Trains-xp zei:

Bedoel je hier dit mee te zeggen?:

Edit/

Sjef, ik zie op het plaatje een loc met rijtuigen van MarcD staan maar die zijn zeker uit de preload gehaald omdat die zoals je weet niet meer te downloaden zijn?

 

Sjef,

 

De inhoud, ofwel de link naar het QD scenario is verdwenen, kan dit te maken hebben omdat het gewijzigd c.q. verwijderd is en zodoende geen rechten meer heb?

Kan hem overigens ook niet vinden .....

 

Edit/

Bij een door jou geplaatst bericht is het niet anders:

https://simtogether.com/forums/topic/2219-zuid-west-nederland-rijdt-niet-in-quick-drive/#comment-18940

 

Edited by Trains-xp
Link to comment
Share on other sites

  • 0

@Trains-xp Mijn QD is in onderhoud ivm aangepaste rijdend materiaal.

Tevens breng ik het type rijdend  materiaal onder in 4 verzamel QD menu’s.

nu staat alles in het totaal keuze overzicht wat weer problemen geeft als mensen bepaalde type rijdend materiaal niet hebben.

Die klagen dan dat de een of meerdere lege  plaatjes hebben die niet werken ook.

 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy