Jump to content
  • 0

Scenario ICMm naar Enschede van Tushar Als Vlogger


Hans Weverling

Question

Ik weet niet wat de bedoeling is van dit scenario. Bij vertrek uit Utrecht staan de seinen 2706 en 2708 op rood. TAB wordt geweigerd dus blijven we staan en staan en staan en staan en ga maar door. Is het soms de bedoeling dat we pas volgend jaar met Pinksteren in Amersfoort zijn? Ik heb dit al eens eerder vermeld en geen respons gekregen.

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

6 answers to this question

Recommended Posts

  • 1
Op 30-5-2020 om 19:06, Hans Weverling zei:

Ik weet niet wat de bedoeling is van dit scenario. Bij vertrek uit Utrecht staan de seinen 2706 en 2708 op rood. TAB wordt geweigerd dus blijven we staan en staan en staan en staan en ga maar door. Is het soms de bedoeling dat we pas volgend jaar met Pinksteren in Amersfoort zijn? Ik heb dit al eens eerder vermeld en geen respons gekregen.

 

Tsja het is geen wonder dat de seinen 2706 en 2708 op rood staan en blijven, op deze manier ben je over 10 jaar nog niet in Amersfoort.

Hoe jou (jullie) geografische kennis is weet ik niet maar om in Amersfoort te komen moet je de andere kant op.

Ofwel als je in Utrecht bent aangekomen moet er van cabine worden gewisseld.

 

 

Edited by trainsxp
Link to comment
Share on other sites

  • 0
47 minuten geleden, Hans Weverling zei:

Bedankt voor je reactie, Teun. Ik had even een black-out. Neem mij niet kwalijk. Ik heb dit al geregeld met Tushar. Ik geniet weer van jouw antwoorden!

Met een vriendelijke groet,

Hans

Dat hadden we dus alle bij.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy