Jump to content
  • 0

Slechte graphics.


Jortvs

Question

Onlangs is mijn Railworks er compleet anders uit komen te zien. Zonder instellingen aan te passen zijn mijn graphics verschrikkelijk slecht geworden. De bovenleidingsportalen en de andere textures hebben een slechte kwaliteit.  Ik heb Railworks al opnieuw geïnstalleerd maar ik zie geen verbeteringen. ik heb geen idee hoe dit komt zou iemand mij kunnen helpen?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20231028182157_1.jpg

20231028182200_1.jpg

20231028182144_1.jpg

Edited by jortvansanten
Link to comment
Share on other sites

13 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Zo'n beest heb ik nu ook weer niet hoor (Ryzen 5600x, 32GB RAM en een RTX 3060).. ik heb deze settings ooit van sjef overgenomen dacht ik en dat werkt echt goed.. als ik het anders instel dan heb ik vooral glitchende bovenleidingen en zo wat dus echt een akelig zicht is.. maar goed ik weet de specs van de vraagsteller niet dus hij zou het eens kunnen proberen "baat het niet schaad het niet"

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Rob, ik heb de instellingen naar die van u veranderd. Kwaliteit is weer prima, heb alleen wat weinig FPS. Ik heb altijd gespeeld op de bovenstaande instellingen en nooit problemen gehad. Zou het kunnen liggen dat er windows instelling per ongeluk is veranderd? 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

fijn dat het verbeterd is! wat fps betreft heb ik ook niet heel veel.. vaak mag ik blij zijn als het zo rond de 40 fps is.. het is afhankelijk ook van wat voor video kaart je heb en natuurlijk de sterk verouderde engine van TSC zelf..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy