Jump to content
  • 0

Gebruik Simtogether scenarios voor HSL 1.0 en 2.0


Sweppe

Question

De in de titel genoemde scenarios (ICNG aankoop SImtogether) worden aangeboden, mijn vragen:
- Moeten zowel scenario 1 als 2 worden geïnstalleerd;

- Inmiddels is de huidige versie van de HSL-route v3.0, m.a.w. werken de scenarios 1 en 2 ook in deze versie;
- Zijn er plannen voor een scenario voor de route HSL 3.0 

Link to comment
Share on other sites

12 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Michael, dank voor jouw reactie, daarmee resteert een antwoord op de vraag of er voor v3 t.z.t. een scenario beschikbaar wordt.

Ook lijkt het mij verstandig om de scenario's voor v1 en v2 niet langer beschikbaar te stellen in de aanname dat men de meest
actuele versie (v3) gebruikt van de HSL-route.

Dit laatste voor Sjef en Etienne.  

Link to comment
Share on other sites

  • 0
1 uur geleden, Sweppe zei:

Ook lijkt het mij verstandig om de scenario's voor v1 en v2 niet langer beschikbaar te stellen

Ja aan de ene kant heb je gelijk, maar van een andere kant gezien zijn er altijd handige gebruikers die graag wat knutselen om een niet werkend scenario weer rijdend te krijgen.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Beste Sjef,

Onlangs heb jij gesproken met ‘ baas’  Etienne over een update (v3) van het scenario voor de HSL-Zuid.
Sindsdien is het stil gebleven. Mijn vraag: komt de gevraagde update en zo ja, wanneer verwacht jij dat deze
wordt gereleased?

Mvg. Sweppe

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Posted (edited)

Beste SimTogether teamleden:

Fijn om te lezen dat er binnenkort scenario's beschikbaar worden gesteld voor HSL-Zuid v3.0(a).
Ik beschouw het als een voorrecht om gebruik te kunnen maken van deze website en de uitstekende ondersteuning te ervaren.

Chapeau🏅

Edited by Sweppe
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy