Jump to content
Stem nu op jouw favoriete Screenshot van de Maand! I Cast your vote for your favourite Screenshot of the Month! ×

Afscheidsrit 1700


Recommended Posts

Hallo beste leden van Simtogether,com!

 

Vandaag 19 november 2023 was de afscheidsrit van de 1700. Om in TS ook een waardige afscheidsrit voor deze locomotieven te houden ga ik een scenario maken op de Ijssellijn, dit is weer eens iets anders, dan de hele tijd Hamburg-Lübeck. In dit scenario rijden we met de 1761 en 1750 met tussen de locs de welbekende DB IC rijtuigen. Het zal een iets anders zijn dan de originele afscheidsrit, maar ik ga er voor zorgen dat deze loc ook in TS een waardig afscheid krijgt.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ik baseer de tijden op de informatie van treinposities.nl en op sommige stations moet je langer dan 10 minuten stilstaan. Op station Zwolle heb ik het scenario nu zo gemaakt dat je begint om 10:56 uur en 2 minuten later vertrekt. Voor de andere stations probeer ik wat AI verkeer toe te voegen.

Link to comment
Share on other sites

Even een opmerking: Doordat ik de BR 101 IC expertline en de IC Wagens niet heb, zal de afscheidsrit eerst worden gereden met IC Eurofirma wagens. Als ik de benodigde rijtuigen heb zal ik het scenario updaten. Aanvankelijk zou het scenario ook worden gereden met 2 clean 1700'en, wel de juiste nummers zonder opschriften. Nu het DCR pakket geüpdate is zal ik de spelerstrein even moeten aanpassen.

Link to comment
Share on other sites

Update: De spelerstrein is inmiddels aangepast naar hoe de locs gereden hebben, dus met de speciale opschriften "na 30 jaar trouwe dienst zwaai ik af". Ook is inmiddels veel AI verkeer toegevoegd, toch moet ik bij een paar AI treinen nog iets aanpassen en toevoegen.

Edited by Alola
Link to comment
Share on other sites

Update: het scenario staat in de goedkeuringswachtrij. Omdat ik zag dat iemand op Dutchsims ook een scenario over de afscheidsrit heeft gemaakt heb ik aan het bestand de prefix [Alola] toegevoegd, zodat niemand zich kan vergissen.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy