Jump to content

Update Train Simulator Classic 22 november 2023 - (weer) problemen


MannkKraft

Recommended Posts

Afgelopen dagen is er nogal wat te doen geweest met een update voor TSC, die wederom voor de nodige problemen zorgde. 

Ik werd er op attent gemaakt via een mail Christrains.

Op zijn aanbeveling direct Steam offline gezet.

 

Gisteren las ik dat er ter correctie vanuit DTG een patch beschikbaar was, die de problemen zou verhelpen.

 

Steam weer online gezet en de update die in de wachtrij stond, staat er niet meer dus neem aan dat de goede versie en/ of de patch zijn geïnstalleerd.

Proef op de som genomen en kom meteen al een ongewenste mutatie tegen.

Alle  mod's voor de RS1 van Christrains werken niet meer. Dit opnieuw geïnstalleerd, maar zonder resultaat.

 

Zijn er andere gebruikers die ook nog dergelijke problemen ondervinden?

Link to comment
Share on other sites

Ik denk dat we onderhand kunnen zeggen dat als je automatische updates aan hebt staan, je het een beetje zelf doet.

En ja, er zijn meer voorbeelden van materiaal wat niet meer werkt. De "grote update" molde sowieso de Eurostar 373 en alles wat .dll bestanden gebruikt, bijvoorbeeld.

Link to comment
Share on other sites

Op 24-11-2023 om 19:22, KerAp zei:

Ik denk dat we onderhand kunnen zeggen dat als je automatische updates aan hebt staan, je het een beetje zelf doet.

 

Het begint zo langzamerhand erop te lijken dat DTG met deze waardeloze updates de TSC gebruikers naar TSW4 wilt loodsen.

Link to comment
Share on other sites

toch nog een optie om updates een stuk moeilijker te maken voor auto update.. ik heb mijn pc ingesteld op een tijd dat ik slaap.. dan update ie ook niet..

 

image.thumb.png.b51a2c060fd82067ca5bff344e300b11.png

 

 

 

https://geekrumor.com/how-to-disable-automatic-updates-on-steam-1135/

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy