Jump to content
  • 0

Bestelbus (als voorbeeld) in scenario plaatsen lukt niet.


ThijsEsq

Question

3 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Je doet niets fout, als deze string niet als eTrue in de blueprint staat: <ValidInScenarios d:type="cDeltaString">eTrue</ValidInScenarios><ValidInScenarios d:type="cDeltaString">eTrue</ValidInScenarios> dan komt een object niet in de scenario editor lijst te staan en dus niet te selecteren.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Om een asset in een scenario te kunnen gebruiken moet door de objectmaker in de blueprint een vlaggetje 'Valid In Scenarios' gezet worden om aan te geven dat de asset in de scenario editor gebruikt mag worden

Bij de bestelbus van je voorbeeld is dit niet het geval, dus zal die niet verschijnen in de lijst. Daarbovenop staat in de blueprint aangegeven dat deze auto überhaupt niet mag voorkomen in de editor lijst.
Deze blueprints zijn alleen bedoel voor het gebruik op de wegen van Christrains.

 

Zie onderstaande uitsnede uit de blueprint van bestelbus 3:

image.png.7a01731515351e9ee263a20701fc2712.png

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Misschien mosterd na de maaltijd maar dit zijn helemaal geen scenery objecten. Deze blueprints zijn bedoeld als verwijzingen naar voertuigen van andere ontwikkelaars (Frison of mijn wagenpark) om deze in de wegen van ChrisTrains te krijgen. Zou jij toch moeten weten Teun. Tenslotte heb jij die gemaakt.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy