Jump to content
  • 0

missing ribbons in een scenario


Rob_zeeland

Question

Ik probeer eens een scenario te rijden op 't Zuiden van Nederland. ik heb de route inmiddels verwijdert en de download terug geplaatst maar ik hou de zelfde error.. de broken concist zal misschien i.v.m. een geüpdate trein zijn..daar kom ik wel uit maar die missing ribbon zegt mij dus helemaal niks.

 

als iemand hier iets op weet hoor ik het graag.

 

ik heb overigens alle benodigde payware en mis 2 freeware asstes of zo maar daar zal het niet aan liggen denk ik.

 

edit: de missende heb ik inmiddels gevonden maar dat maakt geen verschil.

20240127100152_1.jpg

Edited by Rob_zeeland
Link to comment
Share on other sites

13 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Ja dat vermoeden heb ik ook, als met een rolling start ook  maar iets in het af te leggen traject is gewijzigd (bijv. een wat ruimere boog gemaakt) dan geeft het Broken ribbons, ofwel de lijnen kloppen niet meer.

Kortom zoals Sjef al aangeeft, start het scenario in de scenario editor en kijk of de rolling start staat aangevinkt?, is dit het geval vink uit, opslaan en rijden maar als de rest natuurlijk goed is.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Hmm, je moet eerst de broken consist(en) zien te repareren en zou moeten staan wat met de coördinaten word aangegeven.

Tenminste een trein staat niet goed op het spoor aangegeven bij de coördinaten.

En omdat LocoSwap niets missend geeft zal dit het punt zijn.

 

Edited by Trains-xp
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Probleem is opgelost! op DS staat versie 2.5.1 van de route en hier op ST staat v2.0 en het scenario zal gemaakt zijn op de v 2.5.1 na alles nog eens weggegooid en opnieuw geïnstalleerd te hebben gedaan werkt het nu.. zelfs met rijdende start.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy