Jump to content
  • 0

Vraag over SimTogether Rob Zeeland objectpakket 1.7.1


ThijsEsq

Question

In de Nederlandse omschrijving lees ik:  Kopieer de inhoud van “SimTogether Rob Zeeland objectpakket v14.0.zip” naar: enz. enz. enz.

Maar ik kan alleen maar v1.7.1.zip en/of v1.7.zip binnen halen via "Download dit bestand". 

Ik vond in de DTS_NL directory hetgeen waar ik naar op zoek was: de GVB_Tram (static dan) voor één van mijn scenarios in HSL Zuid.

Maar In de editor onder “People/Animals/Vehicles” zie ik helemaal niks van deze tram.

Vraag: Hoe krijg ik de trams in mijn scenario? En waar vind ik de inhoud (en wat is het) van objectpakket v14.0.zip?

Dank, dank, bij voorbaat voor de oplossing.

 

Link to comment
Share on other sites

9 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Even voor de goede orde, jij wilt hem dus in een scenario gebruiken, ofwel via de scenario editor plaatsen?

Zo ja dan gaat dit sowieso niet omdat dit in de blueprint (.bin) van de tram staat:

<ValidInScenarios d:type="cDeltaString">eFalse</ValidInScenarios>

Dat zou dan <ValidInScenarios d:type="cDeltaString">eTrue</ValidInScenarios> moeten zijn, dan kan het dus wel.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Inderdaad, dat is aan Rob Zeeland om bij een volgende update de blueprints even te wijzigen en zou de complete GVB en RET tram voldoende zijn.

Hier een plaatje van de GVB tram geplaatst in de scenario editor:

 

GVB.thumb.jpg.f0febeaa12fa28e6cea720073ebf2e1b.jpg

 

Edit/

Dit kan dus bij elk object (geen loft ..) wat men graag in een scenario wil toevoegen, bijv. koeien, die ik in je topic zag staan. 😉

Edited by Trains-xp
Link to comment
Share on other sites

  • 0
11 uren geleden, ThijsEsq zei:

In de Nederlandse omschrijving lees ik:  Kopieer de inhoud van “SimTogether Rob Zeeland objectpakket v14.0.zip”

dit heb ik nu aangepast naar 1.7.1

 

Ik zal vanavond de bleuprints aanpassen zodat ze ook in scenario's gebruikt kunnen worden.

 

edit: ik heb het gelijk maar aangepast. v1.7.2 van mijn pakket wacht op goedkeuring.

 

@Trains-xp die koeien zal ik bij een volgende update ook beschikbaar maken voor de scenario editor.. ik heb nu te weinig tijd ivm werk.

Edited by Rob_zeeland
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy