Jump to content
Heb jij jouw screenshot al ingezonden in de Screenshot van de Maand? I Have you already submitted your screenshot in the Screenshot of the Month competition? ×
  • 0

Plaatsen scenario Vechtdallijnen en missende bovenleiding Hardenberg


Alola

Question

20240401212232_1.thumb.jpg.c3c483d1805b49f03ef261bd6e9d1274.jpg20240401212224_1.thumb.jpg.7cfed5ef1dfd71b87099c5d41b859035.jpg

 

 

 

Goedenavond beste leden van Simtogether.com!

 

Ik heb dit keer 2 vragen:

 

Ik heb net een scenario gemaakt voor de Vechtdallijnen, maar als ik hem wil uploaden krijg ik 2 catergoriën scenario's 2.0 (oud) en scenario's v 3.0. De meest actuele versie is 3.5 beta. Ik vraag me af waar ik mijn scenario moet zetten.

De route ziet er prachtig uit, maar bij station Hardenberg lijk ik bovenleiding te missen (zie screenshots). Ik heb TS Tools de route laten controleren en ik krijg als missing Tankje hoogspanningsmast.bin en ik dacht hem wel geïnstalleerd te hebben, maar dat blijkt dus niet zo.

 

Zou iemand mij hiermee kunnen helpen?

 

Alvast bedankt voor de hulp!

Edited by Alola
Link to comment
Share on other sites

6 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
1 uur terug, Alola zei:

.... bij station Hardenberg lijk ik bovenleiding te missen .....

Misschien de BVL van Tankje even downloaden c.q. opnieuw installeren?

https://simtogether.com/tags/Tankje/

Mocht dit niet baten dan moet het euvel elders gevonden worden.

Edited by Trains-xp
Link to comment
Share on other sites

  • 0
Posted (edited)

Scenario staat in de goedkeuringswachtrij. Ik ga straks de boveleiding van Tankje opnieuw installeren.

 

Edit: Ik heb een paar youtube videos vergeleken, onder andere die van Koplopermau en ik zie dat hij ook bovenleiding bij Hardenberg mist. Het lijkt erop dat dit gewoon een fout in de route zelf is, Het is niet erg, maar wel irritant. Het probleem is dus opgelost. Dank voor de hulp Sjef en Trains-XP!

 

Edited by Alola
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0
2 uren geleden, Alola zei:

 Het is niet erg, maar wel irritant. Het probleem is dus opgelost.

 

 

Nja, hier ontbreken ze ook ....

Maar het is pas echt opgelost als men zelf even een paar (3 bij Hardenberg) bvl kabels trekt in de route editor, die ontbreken namelijk en zijn vergeten ....!

zie knipsel hoe te doen, volg 1 t/m 4: (1 t/m 3 = selecteren en 4 = rechtermuisklik op de portaal punten waar de kabel ontbreekt)

MOBVL.jpg.fe1cb9f5a5ddbf0771490436d508db7e.jpg

Edited by Trains-xp
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Mooi, de irritatie weggewerkt. 😉

Nog even over die hoogspanningsmast van tankje, begin vorig jaar is het eens ter sprake geweest en heb ik er er hier wat over geschreven:

https://simtogether.com/forums/topic/2057-missende-blueprints/#comment-17611

Misschien kun je er wat mee om het goed te krijgen.

 

Edit/

Om hoeveel missende hoogspanningsmast.bin bestanden gaat het eigenlijk?

Edited by Trains-xp
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy