Jump to content
  • 0

hulp nodig met het downloaden van add-ons.


Juuldepuul

Question

Hoi! Ik heb een vraagje over de NL scenario's. Wat is de add-on met de minste payware\freeware? 

Edited by Juuldepuul
Link to comment
Share on other sites

10 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Ik snap de vraag niet helemaal

Je hebt Addons, dat zijn normaal gesproken complete routes of rijdend materiaal ed.

Dat kunnen payware of freeware addons zijn.

En je hebt scenario's die gemaakt worden om over routes te rijden.

Dus heb je het over aanschaffen rijdend materiaal om scenario’s te rijden of heb je het over het aanschaffen van payware routes (DLC)  om Nederlandse routes compleet te maken

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Bedankt voor je snelle reactie! Ik wil de vechtdallijnen 2.0 2.0 downloaden. Dan staat er dat je 3 payware routes moet kopen, klopt dat?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Je hebt inderdaad alle freeware nodig en bijbehorende payware. Maar als je 1 of 2 NL routes hebt dan heb je de meeste free/payware wel binnen. Echter moet je niet vergeten dat een scenario niet hetzelfde is als een route, een scenario word gemaakt op een route die je dan uiteraard wel in je bezit moet hebben. Dus je kan niet zomaar alle scenario`s downloaden en verwachten dat je meteen kan rijden.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Je zou eens kunnen zoeken op internet op freeware routes voor tsc maar ik geef je weinig kans dat je veel echt gratis dingen tegenkomt. De meeste routes zijn of payware of gebruiken deels payware. 

EDIT: ik zag dat Trains-xp  de vraag inmiddels ook al beantwoord had.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Op 4-4-2024 om 18:43, Juuldepuul zei:

Heb je ook iets wat helemaal gratis is?

Al eens aan gedacht om zelf eens te proberen een route te maken?

Er is hierover veel informatie te vinden en je kan die route maken met de spullen die je ter beschikking hebt.

En het is echt leuk om te doen. Ja, het kost in begin erg veel studie tijd maar het is echt leuk om eens een kleine route te maken.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy