Jump to content
Heb jij jouw screenshot al ingezonden in de Screenshot van de Maand? I Have you already submitted your screenshot in the Screenshot of the Month competition? ×
  • 0

Beginnen met 't Hart


Noorderduin

Question

Beste Lezers,

 

Ik heb TS 2021 via Steam en verder geen toevoegingen. Ik wil graag NL routes gaan rijden die ook realistisch nagemaakt zijn. Het hart geeft denk ik de meeste mogelijkheden. Welke versie moet ik hebben? Gewoon de laatste, 1.5?

 

Ik heb al via de eigenaar van de website gevraagd maar wellicht heeft iemand toch een mogelijkheid, is er een mogelijkheid tegen een bedrag dat iemand het hart compleet met alles wat nodig is in een pakket/schijf heeft?

 

Bedankt,

gr Hans

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Recommended Posts

  • 0

Top. Bedankt voor de vlotte hulp hier. Echt top.

 

Het veranderen van het Path is idd gelukt. Ik heb gelezen dat het ook mogelijk is met het programma in een scenario de treinen te veranderen in treinen die je al wel in het spel heb ipv het materiaal wat je nog niet heb. Is dit eenvoudig uit te leggen of ergens een NL beschrijving?

Link to comment
Share on other sites

  • 0
40 minuten geleden, Noorderduin zei:

Top. Bedankt voor de vlotte hulp hier. Echt top.

 

Het veranderen van het Path is idd gelukt. Ik heb gelezen dat het ook mogelijk is met het programma in een scenario de treinen te veranderen in treinen die je al wel in het spel heb ipv het materiaal wat je nog niet heb. Is dit eenvoudig uit te leggen of ergens een NL beschrijving?

Je kan ook dit programma downloaden  'Loco Swap'

https://rail-sim.de/forum/filebase/entry/5860-locoswap-fahrzeuge-einfacher-tauschen/

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ben ik alweer haha. Programma werkt uitstekend en heb al het nodige omgezet. Het valt me alleen op dat tot nu toe de 2 scenario's die ik laad na switchen materiaal hij begint te storen en te flikkeren zodra ik camerapositie's kies met de muis beweeg. Herkent iemand dit?

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Guest Noorderduin
43 minuten geleden, Sjef61 zei:

Had je wel de cache geheugen gewist?

Ik herken het niet.

 

Doe ik dit in dat programma of in TS na switchen materiaal?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Dit werkt uitstekend. Toch even een vraag. Zie foto die ik meestuur. Omdat ik niet alle treinen van Chris heb gekocht en her en der sws wat mis heb ik gewoon internationaal materiaal gebruikt en ervoor gezorgd dat in Loco swap alles groen is. Toch krijg ik bij opstarten, in dit geval, ICE 3 Arnhem Utrecht, deze melding. Wat zou hier een oorzaak van kunnen zijn en wat de oplossing?

 

Bij een ander scenario die ik helemaal omgezet had kreeg ik een soort gelijke melding.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy