Jump to content
Heb jij jouw screenshot al ingezonden in de Screenshot van de Maand? I Have you already submitted your screenshot in the Screenshot of the Month competition? ×
  • 0

Beginnen met 't Hart


Noorderduin

Question

Beste Lezers,

 

Ik heb TS 2021 via Steam en verder geen toevoegingen. Ik wil graag NL routes gaan rijden die ook realistisch nagemaakt zijn. Het hart geeft denk ik de meeste mogelijkheden. Welke versie moet ik hebben? Gewoon de laatste, 1.5?

 

Ik heb al via de eigenaar van de website gevraagd maar wellicht heeft iemand toch een mogelijkheid, is er een mogelijkheid tegen een bedrag dat iemand het hart compleet met alles wat nodig is in een pakket/schijf heeft?

 

Bedankt,

gr Hans

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Recommended Posts

  • 0

Dag Hans,

 

welkom bij de club.

HvNL 1.5 is de laatste versie die je moet installeren.

 

Het is geen goed plan om  voor geld de complete route aan iemand te vragen.

Dat mag al zo wie zo niet omdat  er payware  wordt gebruikt voor de route.

 

Verder is het een onderdeel van de hobby om  zelf alle benodigdheden bij elkaar te sprokkelen en de benodigde payware aan te schaffen. Dat maakt het ook leuk en je Leert er ook van.

Wij zijn hier om jou daar mee te helpen om dit voor elkaar te krijgen.

 

Dus als je vragen hebt hoe dat allemaal te doen kan je die hier stellen.

 

Sjef61

Downloadmanager.

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Super, ik ga er eens mee aan de gang! Bedankt, gr Hans

Gelijk maar de stoute schoen aangetrokken. Ik krijg deze melding (zie bijlage) bij het installeren van de RWP bestanden. Dit is na dat de groene balk helemaal voltooid is, het Hart staat uiteindelijk ook wel tussen de routes. Moet ik hier iets mee? 

 

De coha seinen installeert hij via een eigen programma. Hoe kan je controleren of dit er juist in zit?

 

Bedankt, gr Hans

FOUTINSTALL.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Die foutmelding is vreemd. Die geeft aan dat het programma  een directory niet kan vinden.

 

Je kan zelf makkelijk controleren waar alle bestanden zijn en of ze geinstalleerd zijn.

TS2021 gebruikt vaste mappen voor assets en routes en scenario's

 

Voor de assets word de map naam Asset gebruikt

afbeelding.png

 

Daar staan o.a. je COHA bestanden

afbeelding.png

 

 

Alle routes en alle scenario's komen in de map Content te staan.

afbeelding.png

 

De routes staan weer in een submap Routes

afbeelding.png

 

afbeelding.png

 

De scenario's staan weer in en submap van de route.

afbeelding.png

 

afbeelding.png

 

Edited by Sjef61
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0
27 minuten geleden, Sjef61 zei:

Ja, die foutmelding snap ik niet helemaal

 

 

Ja de fout snap ik ook even niet, het gaat volgens het plaatje om deze fout:

't Hart van Nederland V1.4 Assets pi niet vinden.

En die pi is een uniestal extensie en zou in ....\RailWorks\PackageInfo\ ja dan nee terecht moeten komen.

Kortom staat daar nu ja/nee het genoemde ... assets.pi bestand?

 

Edit/

Ik loop al achter de feiten aan zie ik, mja ...

Edited by Trains-xp
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Je moet Utilities.exe wel laten staan  waar het stond.

Anders werkt het programma zeker niet

Die map moest je aanmaken zodat utillities zijn pi bestanden daar in kan plaatsen

Uninstallatie bestand is dat.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Het lijkt opgelost. De map aangemaakt. Wel gewoon de utilities.exe geopend vanaf de oude locatie. Dus niet vanaf de oude map.

 

Andere vraag. Kan ik nog het spel helemaal overschrijven naar een nieuwe schijf? Ik zie dat hij te vol loopt. Bij steam moet dat dan ook gemeld worden?

Link to comment
Share on other sites

  • 0
3 minuten geleden, Trains-xp zei:

Hoezo oude map, heb je 2 Railworks mappen?

En heb je wel voldoende ruimte op de D schijf?

Ja genoeg ruimte op de D. Nee, maar zoals sjef beschreef. Laten staan waar die stond. Alleen nieuwe map aangemaakt.

Bedankt voor jullie snelle hulp steeds. Ik liep nog even tegen het volgende aan. Bij benodigdheden staat dat Railwors AssetPack01 ook in de Rascal & Cottonwood Route al zit. Op een ander forum deel lees ik dat die er niet bij staat. Maar ik kan er vanuit gaan dat dit klopt wat in de benodigdheden staat?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

 

Zelf begonnen met;  RCR-Starterspakket, RCR (retro canvas route)  enorm genoten, uren vliegen voorbij of waren het minuten etc.

Uiteraard mot je zelf materiaal bijkopen, dus flink inkopen. Zo kun je losse routes downloaden (HvNL) is wel de mooiste &  veelzijdige route van NL.

 

Heel veel plezier.

 

Bouke.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Bedankt! 

 

Als ik een scenario open en ik krijg een zwart scherm dat bepaalde dingen ontbreken en er moet beeidingd worden houd dat natuurlijk in dat ik nog het nodige mis. Kan ik elders in het spel of in utilities kijken wat ik mis voor een bepaald scenario?

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
7 minuten geleden, Noorderduin zei:

Bedankt! 

 

Als ik een scenario open en ik krijg een zwart scherm dat bepaalde dingen ontbreken en er moet beeidingd worden houd dat natuurlijk in dat ik nog het nodige mis. Kan ik elders in het spel of in utilities kijken wat ik mis voor een bepaald scenario?

 

 

Probeer dit programma eens

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy