Jump to content
  • 0

Hulp nodig bij de scenario van ICMm


floris de jonge

Question

Hallo,

Ik heb de icmm van christrains gekocht daar zitten ook twee scenario's bij (London-Paddington/Great Western mainline, Hagen-Siegen/Ruhr Sieg line).

Helaas kan ik deze scenarios niet vinden in het spel (train simulator 2021).  Als ik de trein selecteer heb ik geen routes waarop de trein kan rijden.

 

Wie kan mij helpen?

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Recommended Posts

  • 0
Op 17-10-2020 om 17:22, Sjef61 zei:

De ROUTE is zonder payware.

Zowel het European Loco & Asset Pacén het US Loco & Asset Pack zijn voor iemand die nieuw is in de wereld van Train Simulator toch echt een payware product, ook al zullen de meeste mensen die pakketen inderdaad wel een keer opgepikt hebben omdat het met veel routes mee komt.

 

Een freeware route NL waar geen enkele payware voor nodig is bestaat dus gewoon niet ?

Edit gezien ik mijn bericht na 7min niet meer mag aanpassen:

 

Er zitten ook objecten van SAD in die route die helemaal niet meekomen met Altenburg - Wildau V3.12. Deze komen vermoedelijk uit een oudere versie van de payware I'm Koeblitzer Bergland route.  Het probleem hierbij is zelfs als je deze route nieuw koopt (op Steam, Aerosoft of hier) alle SAD assets in de providermap 'SAD2016' zitten, de oude payware assets uit de 'SAD' map zijn dus voor een nieuwe instapper niet eens meer verkrijgbaar..

Link to comment
Share on other sites

  • 0
1 uur terug, Sjef61 zei:

Tsja, er staat bij deze download niet vermeld dat er payware nodig is.

TS-Tools zegt toch echt dat zowel het EU & US Assets alsmede een aantal payware SAD objecten veelvuldig gebruikt zijn in Utrecht - Tiel ?

Enkele voorbeelden, niet alles omdat het bericht anders te lang wordt:

e7644a0a82da17a0d3d5d2c4384c4275.png

 

bd0ccd7ea5705c4b6722a56754408de1.png

 

Het zou kunnen dat deze route nog uit de tijd is (uit mijn hoofd ~2012 of 2013) dat de EU & US Assets pakketen nog standaard bij TS zaten en het daarom niet in de handleiding vermeld zijn?

 

Misschien handig dat het downloadteam deze route even door TS-Tools heen haalt en waar nodig de lijst met benodigdheden corrigeert voor de eindgebruikers? De originele auteur van deze route zal het immers niet meer doen gezien hij de hobby reeds jaren geleden verlaten heeft.

---

 

Als je kwalitatief een nieuwere en betere versie van dit traject wil kun je ook altijd naar 'Zuiden van Nederland gebouwd door Yorn. Alle trajecten die in Utrecht Tiel aanwezig zijn zitten daar ook in verwerkt. Je hebt wellicht wel iets meer payware nodig maar dat is het naar mijn mening zeker waard ?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy