Jump to content
SimTogether wenst het Nederlands elftal veel succes op het Europees Kampioenschap 2024! I SimTogether wishes the Dutch team the best of luck at the European Championship 2024! ×
  • 0

Is er een programma wat de routes en alle andere benodigdheden controleert?


Gohst21

Question

Dat zou Geweldig zijn. Bepaalde scenario's krijg ik niet aan de praat.

 

Heb verschillende routes, waarvan steeds of assets mis, of treinen, en wat zou het mooi zijn als alles overzichtelijk bij elkaar staat om  onderdelen aan te vullen die nodig zijn.

 

Weet iemand hier iets van? Dan hoor ik het graag!!  Alvast bedankt!

Link to comment
Share on other sites

17 answers to this question

Recommended Posts

  • 1

Download hier: http://www.agenetools.com/downloads.html de TS-Tools Full Version en installeer het als admin... inclusief het laatste waarbij oa. de .OCX files geïnstalleerd worden.

daarna installeer je het bestand wat het niet doet, omdat dit een update is!

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1

Het programma werkt prima maar je kan deze alleen niet installeren in de Windows systeem directory’s.

Je moet het programma installeren als administrator en in bijvoorbeeld de map mijn Documenten  of op een D schijf .

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
3 uren geleden, Trains-xp zei:

Download hier: http://www.agenetools.com/downloads.html de TS-Tools Full Version en installeer het als admin... inclusief het laatste waarbij oa. de .OCX files geïnstalleerd worden.

daarna installeer je het bestand wat het niet doet, omdat dit een update is!

 

Dank voor het bericht!! Het ziet er inderdaad naar uit dat ik met het verkeerde programma begonnen ben!! ?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ja is goed Gohst21.

Volgens mij staat hier alleen de update versie van TS_Tools maar niet de Full versie.

Zou het wel aanwezig zijn dan is het bar onhandig ingedeeld want ik kon het niet vinden.

Nja, bij RW_Tools staat een verwijzing maar dan kom je ook bij de update versie terecht, dus niet bij de full versie wat zou moeten! ?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ja, dat heb ik ook wel zien staan maar maak dan op zijn minst bij de update van "Download st-ts-00005_TS_Setup.zip"  een aanklikbare link naar de full versie tor wat nu niet het geval is, althans hier niet.

kortom, als je bij de update terecht kom waar Gohst21 en wellicht meerdere mee de boot ingaan dan is het genoemde dus niet klikbaar.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Nee, dat was al zo.

ik heb een paar stukken tekst vet gedrukt gemaakt.

Je ziet daar ook rechts de blauwe Download knoppen zodra je op die groene knop drukt.

Te zien in het plaatje van ruim 6 uur terug hier boven

Alle downloads werken zo zo trouwens.

Alleen bij routes bij benodigdheden staan externe of interne  url linkjes

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
14 uren geleden, Trains-xp zei:

Ja is goed Gohst21.

Volgens mij staat hier alleen de update versie van TS_Tools maar niet de Full versie.

Zou het wel aanwezig zijn dan is het bar onhandig ingedeeld want ik kon het niet vinden.

Nja, bij RW_Tools staat een verwijzing maar dan kom je ook bij de update versie terecht, dus niet bij de full versie wat zou moeten! ?

Dank Trains-xp, en Sjef61 ik heb gisteren ruim 6 uur geprobeerd het pakket te installeren, en heb het voorlopig even laten liggen. Ik ga serieus om met alle commentaren en suggesties, maar ik heb gelezen dat het programma niet werkt in de C of D programma's x86 en in de C of D schijf. Ik ben al ruim 20 jaar bezig met computers, dus daar ligt het niet aan, maar soms zijn er zaken waar je even niet uit komt. 

Ik wil iedereen bedanken en de moeite heeft genomen voor de duidelijke uitleg. Ik ga het op een later tijdstip nog een keer proberen, maar heb nu zakelijke dinge die voorgaan. ?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Gohst21,

Als je er weer aan begint misschien eerst even uniestal uitvoeren in Configuratiescherm\Alle Configuratiescherm-onderdelen\Programma's en onderdelen\

Wie weet bied dat uitkomst, en heb je meerdere installaties gedaan TS_Tools mappen handmatig verwijderen die je alsnog tegen komt..

Edited by Trains-xp
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy