Jump to content
Heb jij jouw screenshot al ingezonden in de Screenshot van de Maand? I Have you already submitted your screenshot in the Screenshot of the Month competition? ×
  • 0

praha-tabor route assets?


Tobiasggg1699

Question

hoi allemaal,

 

ik ben ik weer met een uitdaging;

 

ik heb de route praha-tabor gedownload en geïnstalleerd, maar ik mis een heleboel assets.

 

ik heb hier een .txt met de bestanden die ik mismissing objects praha-tabor.txt

de RhineValley1 heb ik wel, maar is nog een .AP, maar de route die benodigd is van  justtrains heb ik nog niet, maar dat komt nog.

 

weet iemand waar ik de overige assets vandaan kan halen?

 

alvast bedankt voor jullie reacties.

met vriendelijke groet,

 

Tobias

 

Link to comment
Share on other sites

Recommended Posts

  • 0

En deze site is daar al iets over bekent bij jullie:

https://railsimulator.simtrains.eu/viewforum.php?f=6&sid=5684b62b2e5c84cf13f65d284e0e032d

Klik aldaar bovenaan op Scenáre k trati 220 Praha - Tábor met veel losse bestanden.

En is Scenáre k vertaald scenario's dan zit je iig in de buurt.

Edited by Trains-xp
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ja, het bovenste wat ik aangaf is volgens mij scenario's en materieel voor deze route.

Maar zoals gezegd dan ben je in de buurt en zijn er ook vast en zeker objecten te vinden.

 

Er staat daar ook Úložiště objektů en dat is Google vertaald Object opslag

Overigens is de laatste txt een stuk beter, nu zijn er na verwijderen van die dubbele assets map nog 199 over wat je mist.

In de voorlaatste txt waren dat er ruim 3400.

Edited by Trains-xp
Link to comment
Share on other sites

  • 0

oké ik heb weer een aantal bestanden gevonden. Teun, ik ben nog steeds bezig om die dubbele assets map goed te krijgen, maar voor nu staat hij er nog niet in, maar dat komt goed.

 

voor nu weer een nieuwe uitdraai:missing objects praha-tabor7.txt

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ja, je bent iig van 199 naar 192 gezakt.

Hier is de site van RWAustria  te vinden aangaande ...\RWAustria\Austria\RailNetwork\....

 

Trouwens die regels van de 2 assets mappen kun je ook even verwijderen uit het txt bestand voor je het verzend.

En alles t/m ........\Assets\....... kan ook gemakkelijk weg worden gehaald door een replace want dat is bij iedereen hetzelfde, behalve de drive letter

Zie voorbeeld van jou txt:

missing objects praha-tabor7-kopie.txt

Edit/

En de assets JustTrains en een paar van virtualTracks komen hoogstwaarschijnlijk uit payware addon, ofwel dat kun je wel wegschrijven mocht je ze toch niet kopen.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Op 17-1-2021 om 12:26, Trains-xp zei:

Hier is de site van RWAustria  te vinden aangaande ...\RWAustria\Austria\RailNetwork\....

 

Trouwens die regels van de 2 assets mappen kun je ook even verwijderen uit het txt bestand voor je het verzend.

Hmm, zat er bij  RWAustria  niets tussen omdat dit er nog tussen staat?

Wat er ook nog steeds tussen staat zijn de dubbele assets, of denk je van die Trains-xp  klets maar een eind weg ik laat ze lekker staan c.q. niet verhelpen.

Afijn je zit nu met tenminste 1 object onder de 100 .....

Link to comment
Share on other sites

  • 0
23 minuten geleden, Sjef61 zei:

Je kan geen Assets map hebben in de hoofd Assets map met daar in leveranciers

Ik denk dat de meeste in die assets\assets\<leverancier>   map dubbel zijn met wat al de assets\<leverancier> map staat

alle dubbele assets heb ik inderdaad wel gewoon in de hoofdmap staan. maar pakt de simulator dat wel gewoon op en staat her er als missend, of hoe moet ik dat zien?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Je moet die map \Assets\Assets even er uitknippen en in een map 'dubbel'  zetten op je bureaublas

En dan de inhout in de map Assets plakken. Wat dubbel zie je vanzelf en je geeft aan niet overschrijven.

Wat je overhoud in die map 'dubbel'  gooi je weg

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy