Jump to content
  • 0

Station emmerich


Kevin Schipper

Question

15 answers to this question

Recommended Posts

  • 2
32 minuten geleden, rcdevisser zei:

Als je van dergelijke sites download wees er dan van verzekerd dat je NIET....!!!!!  je primaire email (email war je alle belangrijke en dagelijkse mails op binnenkrijg) gebruikt bij registratie,
Gebruik een email dat je zelden gebruikt maar zorg wel dat deze aktief is zodat je af en toe kunt kijken of er mails van/voor updates binnenkomen.

 


Natuurlijk is het altijd goed voorzichtig te zijn, maar ik denk dat dat in dit geval niet meteen nodig is. Velen hebben de TRAXX bij K-trains al gekocht.
Daarnaast zou het voor K-trains niet handig zijn rommel mee te leveren met de site of hun producten. Hun verdienmodel zit immers in de verkoop van hun trein(en) en als je dan onbetrouwbaar spul levert ben je gauw klaar met verkopen.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Die locomotief heb je waarschijnlijk niet als ADMINISTRATOR geinstalleerd

Dan wordt de beveiliging niet goed geinstalleerd en krijg je dit bericht

Dus die locomotief even opnieuw installeren.

 

Over welke DLC hebben we het met dat Station?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

De melding in je scherm betekent dat de licentie ontbreekt, of onjuist is. Vermoedelijk gaat het om de Traxx van K-Trains. Probeer de loc nog eens te installeren door in de Setup voor Full Installation te kiezen. Blijft het probleem zich voordoen, stuur dan een mail naar support@k-trains.com(mits het echt de traxx van K-Trains is) met je bestelnummer, en vraag om de juiste licentiecode

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ik zou het niet doen of anders even Google raadplegen of er wat te vinden is over die site.

Als er geen dollars of euro staan vermeld wordt het zo wie zo al een uitdaging.

Meestal gebruiken die sites Paypal .

 

of het moet de site van K-trains zijn dat zit wel snor.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
56 minuten geleden, dylanjohn10 zei:

deze loc zag ik op een  site uit tsechie.

hoe gaat dat in het werk als je deze koopt.

ik zag dat deze iets van 600 of 700 kost.

is deze site wel veilig.

 

Als je het hier download: https://k-trains.com/produkt/rada_386/?fbclid=IwAR1EU7Sp9Y9TNgixgyV02zsn-tPsQu-BYHhd_XKKbJ1uNmNRzB4INJ1gBcY7w
Dan zit je goed. Er staat wel 500 maar dat zijn Tsjechische kronen. Omgerekend is het zo'n 20 euro.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0
1 uur terug, stansim zei:

 

Als je het hier download: https://k-trains.com/produkt/rada_386/?fbclid=IwAR1EU7Sp9Y9TNgixgyV02zsn-tPsQu-BYHhd_XKKbJ1uNmNRzB4INJ1gBcY7w
Dan zit je goed. Er staat wel 500 maar dat zijn Tsjechische kronen. Omgerekend is het zo'n 20 euro.

dank je, ik zie net  dat de site ook engels is.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ik weet niet van voor 'dergelijke' sites jij bezoekt, maar de website van k-trains is prima in orde. Netjes van HTTPS voorzien zodat je gegevens niet door een derde partij onderschept (iets wat een Dutch-Classics niet heeft), betaling geschied via Paypal (veilig) en na aflevering krijg je netjes een installatiebestand van technisch niks afwijkt van iets wat je bij Chris of hier of hier op ST download....

 

Heb je zelf een aankoop gedaan in de winkel van Ktrains? Zo nee dan maak je i.m.o. nogal wat ongefundeerde uitspraken richting een ontwikkelaar puur omdat hij Tsjechisch is ?

 

@Kevin Schipper

Let op dat deze loc wel bijzonder geavanceerd is vergeleken met al het andere dat beschikbaar is voor Train Simulator, de handleiding goed en zorgvuldig lezen is een must om te kunnen rijden!

Edited by MarkA
Link to comment
Share on other sites

  • -2

Als je van dergelijke sites download wees er dan van verzekerd dat je NIET....!!!!!  je primaire email (email war je alle belangrijke en dagelijkse mails op binnenkrijg) gebruikt bij registratie,
Gebruik een email dat je zelden gebruikt maar zorg wel dat deze aktief is zodat je af en toe kunt kijken of er mails van/voor updates binnenkomen.

Dit is namelijk een manier om te voorkomen dat je gespamd wordt.

Er zijn meerdere manieren om spam te voorkomen door het instellen van filters. 

Zo heb ik ook een en ander uit de diverse oost Europese landen gedownload door mijn backdoor mailadres te gebruiken.

 

Dan wanneer je gedownload hebt pak dit uit onder "toeziend oog" van de virusscanner en pak het uit naar een tijdelijke bestandslocatie.

Na het uitpakken trek je over de
Zorg dat je virusscanner geupdated is voordat je vanuit oost Europa doiwnload. Ik gebruik zelf malwarebites en 

ik heb al ervaring dat dit niet wordt gewaardeerd door vergelijkebare websites. logisch want Malwarebites is wel één van de beste op dit gebied.

Je krijgt ineens de melding of je Malwarebites wil uitschakelen......Nou..... ECHT NIET........!!!!!! mochten ze willen.

 

Na het uitpakken en dnadat de virusscanner erop losgelaten is en je geen verdere melding krijgt dan kun je de bestanden gewoon als normaal verder afhandelen

Maar nadat alles geïnstalleerd is trek je opnieuw de virusscanner eroverheen.

 

Dat doe je je PC uit en start deze opnieuw op en opnieuw laat je de virusscanner er in zijn geheel op los, dus intern geheugen deep-scan etc, 

Als je nu geen melding krijgt dat er een virus is dan is alles oke en kun je de gedownloade bestanden gebruiken. 

9 van de 10 keer plaats de virusscanner een virus in quarantaine, een woord dat de laatste tijd erg veel in het nieuws voorbij komt, maar dat even terizjde. 

 

Het is even een werkje maar als je ermee klaar ben dan heb je ook wat.

 

 

 

Grtz,

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy