Jump to content
  • 0

Vraag NS VIRMm repaint en NS VIRMm van Christrains


juniorfreddy777

Question

Hallo allemaal.

 

Ik heb net de route Noordwest Nederland gedownload en geinstaleerd en nu zie ik dat ik voor een van de scenario's deze repaint nodig heb: https://simtogether.com/files/file/885-ns-virmm-repaint/

Maar Christrains heeft deze VIRM ook al in VIRMm kleuren dus als ik deze repaint download. Stoort deze dan de VIRMm van Christrains?

 

Link to comment
Share on other sites

Recommended Posts

  • 0

oké. Ik heb ook nog een ander probleem met de VIRM is dat de interieur lichten missen terwijl het interieur van de VIRMm gewoon helemaal perfect werkt. Ik stuur zo wel even een screenshot van het interieur. Ik heb de VIRM gewoon op simtogether gekocht (wat toen treinpunt was).

Oké ik heb van de VIRM 4 en 6 een screenshot gemaakt van het interieur en dat ziet er zo uit:

 

Je ziet dat aan het plafond de licht strips gewoon ontbreken. Dit probleem is ook bij de andere VIRM's zoals de groene trein enzovoort.

 

 

20210130150450_1.jpg

20210130150447_1.jpg

Edited by juniorfreddy777
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Sommige(vooral oudere) scenario's gebruiken inderdaad een repaint van de VIRM. Deze kun je evt met dit programma omwisselen voor de VIRMm van Christrains zelf. Een tutorial voor dat programma is hier te vinden. En nee, Train Simulator ziet deze repaints als 2 verschillende treinen waardoor ze elkaar niet zullen "storen"

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
1 uur terug, juniorfreddy777 zei:

Ik wacht al 2 uren en ik krijg geen antwoord

Ja, dat kan zomaar gebeuren.

Rustig blijven en afwachten Freddy.

 

Je moet even nakijken of de repaint wel geschikt is voor je VIRM versie die je hebt.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Jullie snappen het niet... dat probleem van de repaints is opgelost maar ik zit nu met een ander probleem... Alle VIRM's (behalve de vernieuwde VIRM) ontbreken in het interieur op het plafond de licht strips... dus deze:

e5f44670-ed13-406a-81b3-a4d09328e718.jpg

Edited by juniorfreddy777
Link to comment
Share on other sites

  • 0
4 minuten geleden, juniorfreddy777 zei:

nee nog niet. Ik heb toen de VIRM op treinpunt geinstaleerd maar ik kan hem hier niet meer vinden bij beheer aankopen.

 

Als je ze hier niet ziet staan dan moet je een support ticket aanmaken.

Alle aankopen zijn omgezet van treinpunt naar ST

 

afbeelding.png

Link to comment
Share on other sites

  • 0
20 uren geleden, EsméevR zei:

Ik zie het, heel gek probleem. Geprobeerd de vIRM opnieuw te installeren?

 

2 uren geleden, Machinist.Mike zei:

Zou je de Virm van Chris eerst opnieuw willen installeren? 

 

De kans bestaat namelijk dat jouw problemen dan verleden tijd zijn. 

Dat lijkt verdacht veel op elkaar, dit had EsméevR ook al voorgesteld.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Sorry voor een late reactie. Ik moet nog een support ticket sturen om de VIRM van mijn oude treinpunt account naar mijn simtogether account kan verhuizen.

Edit: Ik heb net een support ticket gestuurd over het verhuizen van de VIRM(m) van mijn oude treinpunt account naar mijn simtogether account.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy