Jump to content
  • 0

Geen vrouwen op de perrons in Zuid West NL 2.0


BenKu

Question

Zuid West Nederland 2.0 is werkelijk fantastisch. Groot compliment voor Leonhearth.  Helaas lopen er bij mij geen vrouwen op de perrons! Vreemd, toch?. Dit probleem heb ik voorgelegd aan Leonhearth. Zie onderstaande e-mail wisseling. Helaas heeft dit niet voor mij tot een oplossing geleidt. Ben ik echt de enige?

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hallo Jerome,

Ik vind het vervelend om jou weer te 'storen'.

Helaas zie ik geen vrouwen op de perrons na de installatie van het genoemde objecten pakket.

Wat nu?

Groet, Ben.

 

Ja klopt dat is het pakket. 

 

Hallo Jerome,

Dank je wel voor het snelle antwoord.

Ik vind op de website van ChrisTrains bij 'Gratis Scenery (ChrisTrains)' alleen het pakket 'NS Station Objects & Scenery v5.1' Ik denk dat dit niet het pakket is wat jij bedoeld, toch?

Dank je wel voor een reactie.

Groet, Ben


Als het goed is even het objecten pakket van christrains updaten. Zat een foutje in de perron repaints waardoor hij idd alleen maar zaken mannen liet zien. Maar in 2.0 is dat opgelost.  De repaints van de perrons zijn nu samen gevoegd in christrains zijn pakket.

Mvg

Jerome

Leonnhearth


Hallo Jerome,
Complimenten voor de ZWNL2.0. Werkelijk fantastisch!!
Ik vraag mij alleen af hoe je het hebt klaargespeeld om op de perrons geen vrouwen te laten zien.
Vertel je mij jouw 'geheim'?
Dank je wel.
Groet, Ben

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 

Link to comment
Share on other sites

Recommended Posts

  • 0

Ik heb toch even voor de zekerheid een scenario in de routes Krammerdijks Deltaland' en 't Hart van Nederland geopend. Ja hoor, met vrouwen!

Toch wil even aanvullend melden dat mij is opgevallen dat in ZW NL 2.0 dezelfde mannen lopen. Allemaal in het pak. Ook dit is vreemd, toch?

Link to comment
Share on other sites

  • 0
3 minuten geleden, BenKu zei:

Nee, die was al geïnstalleerd.

Dan is dit wel het raadsel van dit jaar en zou eigenlijk niet kunnen.

Alle perrons van Chris gebruiken nu dezelfde poppetjes. Man/Vrouw.

Ik weet het niet meer.................................

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Hallo Sjef61,

Geen vrouwen op de perrons zat mij toch niet lekker. Ik heb de route verwijderd en opnieuw gedownload en geïnstalleerd.

Wat denk je wat het resultaat hiervan is? Precies, vrouwen ........

Ongelofelijk toch?

Ik wou je dit even laten weten.

Fijne zondag.

Groet, Ben

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy