Jump to content
Stem nu op jouw favoriete Screenshot van de Maand! I Cast your vote for your favourite Screenshot of the Month! ×
  • 0

Waar is de route IJssellijn?


Gerwil

Question

Ik weet niet of ik er goed aan doe om bij iedere vraag een nieuw topic te starten, maar toch: kan iemand mij vertellen waar ik de route IJssellijn kan vinden? Bij de downloads staat dat deze al standaard in DTG Acadamy zit, maar waar zit de DTG Acadamy? En in de manual Quick start van Zwolle-'s Hertogenbosch staat dat de route noodzakelijk is, maar de link in die pdf klopt niet. Die leidt naar een pagina hier op de site met de melding "sorry, niet gevonden." En de route schijnt toch echt nodig te zijn voor alle scenarios...

Link to comment
Share on other sites

18 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

De IJssellijn is zo te zien niet op SimTogether te downloaden, de link van juniorfreddy geeft alleen scenario's voor de IJssellijn.

In het Treinpunt.nl downloadarchief is de route met assets nog wel te downloaden:

https://www.treinpunt.nl/forum/downloads/?sa=details;lid=7697

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Nou, de hele lijst met benodigdheden in de handleiding van IJssellijn afgewerkt, en op een enkele uitzondering na stond alles al geïnstalleerd. De uitzondering heb ik alsnog geïnstalleerd maar nog steeds geen rails in de IJssellijn. De enige die ik niet kon vinden was WOP-tracks; de link naar de Duitse site geeft "niet gevonden"(maar dan in het Duits ? ). Dus: als de WOP tracks het missende item is, waar vind ik die dan nu nog? Of zie ik iets anders over het hoofd? Ik weet dat TS-tools mijn routes kan checken maar ik kan echt geen wijs worden uit TS-tools. Verder ziet de IJssellijn er gelikt uit, maar zoals ieder kind weet, een trein rijdt nu eenmaal niet zonder rails....

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Goedemorgen, medesimmers, daar is die lastige oude man weer. Voorzover ik kan zien heb ik alles geïnstalleerd voor de IJssellijn, inclusief de WOP-tracks dankzij Sjef, maar ik heb nog steeds geen rails. Welke tracks gebruikt de IJssellijn dan? Of mis ik toch nog bestanden? Ik heb deze route zowel in MSTS als in TS2018 met heel veel plezier gereden en zou het geweldig vinden als ik hem ook in TS2021 terug had. Alvast bedankt voor het meedenken en de tips en adviezen!

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Zojuist, Gerwil zei:

Goedemorgen, medesimmers, daar is die lastige oude man weer. Voorzover ik kan zien heb ik alles geïnstalleerd voor de IJssellijn, inclusief de WOP-tracks dankzij Sjef, maar ik heb nog steeds geen rails. Welke tracks gebruikt de IJssellijn dan? Of mis ik toch nog bestanden? Ik heb deze route zowel in MSTS als in TS2018 met heel veel plezier gereden en zou het geweldig vinden als ik hem ook in TS2021 terug had. Alvast bedankt voor het meedenken en de tips en adviezen!

Maak even een afbeelding van de ijssellijn met kompas zo dat ik kan ZIEN wat er mist

Link to comment
Share on other sites

  • 0

De IJssellijn maakt voornamelijk gebruik van DB-tracks, het linkje in de handleiding is zo te zien dood. Dus mocht je die nog niet gevonden hebben, dat zijn deze:

https://forum.railworks-austria.at/wcf/filebase/index.php?entry/63-db-tracks/

Edited by Michael1234
Link to comment
Share on other sites

  • 0
  • 0

Sjef, je bent de beste weer! Mijn wielen staan weer op rails ipv op sintels. Alleen één vraagje: ik had het rar-bestand uitgepakt in railworks en dat had geen resultaat. Pas toen ik het ingesloten RWP-bestand met packagemanager had geïnstalleerd was het probleem opgelost. Ik dacht dat het volstond met het bestand uit te pakken in Railworks, maar blijkbaar wordt het RWP-bestand dan niet automatisch geïnstalleerd?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Eindelijk de IJssellijn weer kunnen rijden, mede dankzij Sjef! Maar ik vind ook (opnieuw) een compliment op zijn plaats voor de ontwikkelaar(s) van deze route, ik blijf ervan genieten. Prachtig gedetailleerd en gelikt, om het zo maar te zeggen. Hoop hem/hen nog meer van deze routes te mogen rijden! 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy