Jump to content
Heb jij jouw screenshot al ingezonden in de Screenshot van de Maand? I Have you already submitted your screenshot in the Screenshot of the Month competition? ×
  • 0

eigen Amperlijn route elektrisch maken


juniorfreddy777

Question

7 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
45 minuten geleden, juniorfreddy777 zei:

Hallo @Rob_zeeland.

 

Ik ben van plan om mijn eigen Amperlijn route elektrisch te maken maar hoe doe ik dat?

gebruik het spoor wat bij de trackrule hoort. als je bijvoorbeeld coha standaard gebruik kan je het beste ook een coha spoor gebruiken die bij deze trackrule hoort.  (zie het plaatje)

 

bovenleidingen zijn hier te downloaden (gratis) die doen verder niks dat is alleen scenery. 

 

 

tip:

Je zal merken dat je eerst veel moet leren. veel tutorials kijken op youtube. begin eerst een stukje waar je van alles uit test zoals seinen en dergelijke. zorg dus dat je trackrule en sporen bij elkaar horen. 

 

op youtube de kanalen van MattPlaysTV,  SpacialKatana, cActUsjUiCe daar heb ik veel aan gehad. en rij vooral ook route's van andere mensen en kijk hoe ze dat gedaan hebben met al die assets.

 

probeer ook niet te veel payware routes te gebruiken als je van plan ben je route beschikbaar te stellen voor andere gebruikers.

 

en als je vragen heb kan je ze altijd hier op simtogether stellen.

 

succes!

20210307123706_1.thumb.jpg.732e285722bc52879114c4349af62dbc.jpg

 

Edited by Rob_zeeland
Link to comment
Share on other sites

  • 0
1 minuut geleden, EsméevR zei:

Waarom zou je een trackrule moeten hebben die bij de sporen hoort?

in een tutorial video van MattPlaysTV word dit vermeld . dat voorkomt dat vreemde zaken zoals niet werkende wissels of iets dergelijks gebeurd. maar ieder voor zich natuurlijk. ik geef hier de voorkeur aan.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

geen idee maar als ik dat spoor leg "HSL transite" dan komt er ook geen bovenleiding mee.. maar het is ook beter/makkelijker om dat later te zetten. dus eerst alle sporen of een gedeelte en dan pas de bovenleidingen. bij die nl leidingen zitten standaard "poorten" bij die automatisch zetten en dan ook de kabels gelijk er tussen doen. (dit is alleen voor rechte stukken zonder wissel)

 

kijk ook eens hier:

 

Edited by Rob_zeeland
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy