Jump to content
SimTogether wenst het Nederlands elftal veel succes op het Europees Kampioenschap 2024! I SimTogether wishes the Dutch team the best of luck at the European Championship 2024! ×

Goedemorgen


Vectron

Recommended Posts

1 uur geleden, Vectron zei:

Goedemorgen allemaal,

Na een paar heavydays afwezig ben ik weer.

 

Mijn naam is van Martin1959 verandert in "Vectron".

 

Ik wens iedereen een prettige zonnige dag toe.

 

Martin

Goedemorgen en welkom bij simtogether Vectron?

Link to comment
Share on other sites

Goedemorgen allemaal,

 

Vannacht is mijn "Utilities.exe" er weer uit geknald ,ik krijg weer de verkeerde dus kan weer niet op "verversen" ook kan ik niet  "RailWorks64 - Snelkoppeling" niet gebruiken ,de tree wordt niet geladen'.

 

Maar voor de rest gaat het lekker. 

 

Martin

Link to comment
Share on other sites

ja bij mij ook Esmée, heb van de Railworks map een snelkoppeling op het  bureaublad staan, dan vang je alle vliegen in een klap zoals assets content ..... en utillities ....?

 

Sjef, het enigste nadeel van de vuilnisbak is dat je er niet op kan klikken.?

.

Edited by Trains-xp
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Goedemorgen allemaal. Ik wil even kenbaar maken dat ik vandaag voor de 2de keer opa geworden ben ..Mijn kleinzoon Mayson is na lang wachten vandaag verwelkomd. Met kleinzoon en mijn dochter is alles gelukkig in orde!! ? 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 uren geleden, Rob_zeeland zei:

Goedemorgen allemaal. Ik wil even kenbaar maken dat ik vandaag voor de 2de keer opa geworden ben ..Mijn kleinzoon Mayson is na lang wachten vandaag verwelkomd. Met kleinzoon en mijn dochter is alles gelukkig in orde!! ? 

Wauw! Dat is geweldig nieuws Rob! ?? Gefeliciteerd met jouw kleinzoon.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

10 uren geleden, Rob_zeeland zei:

Goedemorgen allemaal. Ik wil even kenbaar maken dat ik vandaag voor de 2de keer opa geworden ben ..Mijn kleinzoon Mayson is na lang wachten vandaag verwelkomd. Met kleinzoon en mijn dochter is alles gelukkig in orde!! ? 

 

Hartelijk gefeliciteerd Opa!! ?

 

Het is altijd weer een wondertje als zo een klein mensje gezond ter wereld komt!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Morning people!

Vandaag circa 5 uurtjes op de Veluwe geslapen (Dieren) totdat ik wakker werd van gillende brandweerauto’s rond 5 uur.


Meteen aangekleed en tuurlijk gaan kijken.

 

Er zijn een aantal honden overleden en er is 1 persoon per ambulance naar ziekenhuis vervoerd.

A192C703-23B5-4BCA-A90B-756E9728F573.jpeg

E7208868-DB71-49FA-81F0-1EFFF099F753.png

FEF7F364-889B-4132-BDAD-9561C3B3270D.png

Edited by Achterhoek
Grammatica
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy