Ik ben eens benieuwd naar de mening en suggesties van andere route bouwers. De wissels op de screenshots zouden niet correct zijn. Nu ervaar ik daar geen enkel probleem mee en de seinen werken ook correct en toch is dit niet goed om de route hier beschikbaar te krijgen. Ik sta altijd open voor feedback om zaken te veranderen.. ik ben tenslotte nog steeds in de leer.
Question
Dutch TrainSimulations 1,680
Goedendag allemaal,
Ik ben eens benieuwd naar de mening en suggesties van andere route bouwers. De wissels op de screenshots zouden niet correct zijn. Nu ervaar ik daar geen enkel probleem mee en de seinen werken ook correct en toch is dit niet goed om de route hier beschikbaar te krijgen. Ik sta altijd open voor feedback om zaken te veranderen.. ik ben tenslotte nog steeds in de leer.
Top Posters For This Question
20
12
9
8
Popular Days
Jun 20
22
Jun 19
18
Jun 21
12
Jun 22
2
Top Posters For This Question
Dutch TrainSimulations 20 posts
rcdevisser 12 posts
Trains-xp 9 posts
Sjef61 8 posts
Popular Days
Jun 20 2021
22 posts
Jun 19 2021
18 posts
Jun 21 2021
12 posts
Jun 22 2021
2 posts
Popular Posts
Sikkenbaas
? Bij mij ging dat regelmatig in het platte Haagse dialect... Ik ben dus maar even wijselijk opgehouden met bouwen...
rcdevisser
Klinkt bekend. Als ik dit in mn slaap zie dan ga ik er meestal nog mee door totdat ik voor die dag bereikt heb wat ik wilde. Het wordt wel serieus als je opeens in je eigen huis de weg naar het toilet
Dutch TrainSimulations
@Trains-xp hoogte is 0.250 bij alle sporen. @rcdevisserIk ga ze toch maar zo laten liggen.. dan kan ik dit verhaal een keer achter mij laten en weer vooruit kijken. en het is uiteindelijk
Posted Images
53 answers to this question
Recommended Posts