Jump to content
Heb jij jouw screenshot al ingezonden in de Screenshot van de Maand? I Have you already submitted your screenshot in the Screenshot of the Month competition? ×
  • 0

plaatsen van wissels / engelse wissels


Rob_zeeland

Question

Goedendag allemaal,

 

Ik ben eens benieuwd naar de mening en suggesties van andere route bouwers. De wissels op de screenshots zouden niet correct zijn. Nu ervaar ik daar geen enkel probleem mee en de seinen werken ook correct en toch is dit niet goed om de route hier beschikbaar te krijgen. Ik sta altijd open voor feedback om zaken te veranderen.. ik ben tenslotte nog steeds in de leer.

20210619103258_1.jpg

20210619103305_1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Recommended Posts

  • 0
11 uren geleden, Trains-xp zei:

rcdevisser,

 

Hou mij ten goede en iedereen doet het naar zijn/haar goeddunken maar dat 1.300 schalen (wat trouwens alleen bij de losse wisselstellers kan) vind ik niet je van het.

Je zit dan met de steller vrij dicht tegen de rails aan, en het klopt niet met de wisseltongen, plus die bevestiging klauwen zie je niet meer omdat je de handel naar beneden weg drukt...

Ook de animatie waar het op gemaakt is word hiermee teniet gedaan, nu werkt dat sowieso niet met jou trackrule maar toch...

 

Het gaat er met name om dat de aandrijflijn van de wisselsteller geheel onder alle sporen doorlopen, dat kan alleen bereikt worden door de CoHa Wisselsteller handmatig te leggen en te scalen. De aandrijving ligt weliswaar dichter bij het spoor maat ligt er niet tegenaan en de aadrijfgoot loopt dan wel onder alle tongen door. Daarnaast is de bovenklant spoorstaaf hoger dan de aandrijfmotor

Link to comment
Share on other sites

  • 0

@Trains-xp hoogte is 0.250 bij alle sporen.

 

@rcdevisserIk ga ze toch maar zo laten liggen.. dan kan ik dit verhaal een keer achter mij laten en weer vooruit kijken. en het is uiteindelijk ook maar een optisch dingetje..de werking is prima en dat is echt belangrijk. Maar ook zeker bedankt voor al jou  (en van de andere) input. Ik leer er weer veel van en dat ga ik zeker allemaal nog eens nodig hebben ? 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy