Jump to content
  • 0

Missende hoogspanningslijn 't Hart van Nederland route 1.4


suzanne01

Question

Beste leden,

 

Op de route 't Hart van Nederland hoort een hoogspanningslijn te staan bij o.a. aansluiting de Haar en tussen de stations Veenendaal West en Veenendaal Centrum.

Deze staat er echter bij mij niet, wat een raar beeld is aangezien deze er in het echt ook staat.

 

Eerst dacht ik dat deze er gewoon niet in staat, kan gebeuren natuurlijk, echter als ik een filmpje van de route kijk op YouTube.

(Bijv. deze: https://www.youtube.com/watch?v=jO7yGVrcbj4) staat er wel een mooie hoogspanningslijn.

 

Mis ik daarom nog iets en zoja, weet iemand waar ik deze missende asset(s) kan downloaden?

Is het toevallig dit pakket? https://simtogether.com/files/file/746-hoogspanningsmasten-pack

 

 

Hierbij een screenshotje uit het YouTube filmpje van de desbetreffende hoogspanningslijn die ik dus mis:

 

Hoor het graag en dank jullie wel alvast.

 

Suzanne

 

Schermafbeelding 2021-07-26 om 13.43.34.png

Link to comment
Share on other sites

11 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
7 minuten geleden, Sjef61 zei:

afbeelding.png

Volgens mij wel.

Heb je die al geinstalleerd?

 

afbeelding.png

 

 

Inmiddels wel....maar dit heeft niet geholpen ? 
Scenery distance heb ik inmiddels ook op 100% staan, daar ligt het dus niet aan.

 

Iemand een idee of dit misschien aan de versie van de route ligt? 
(aangezien ik op YouTube soms video's van de routes zie met zowel zonder als met de 
hoogspanningslijnen).
Of dat ik nog iets mis?
(Ook in Breukelen ontbreken ze namelijk).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy