Jump to content
Stem nu op jouw favoriete Screenshot van de Maand! I Cast your vote for your favourite Screenshot of the Month! ×

Wiederline


GertMeering

Recommended Posts

Dank je wel ! 

 

Dankzij Sjef , nu eigen template en de coördinaten zitten nu in de route dus geen gevlieg van station meer of zelf de coördinaten invullen. Scheelt een hoop extra werk , betekende wel dat ik opnieuw moest beginnen maar dan gelijk maar goed en met de juiste snelheden zoals ze in het echt ook zijn inclusief snelheidsborden.

 

En wat was dat een mega klus die Bvl van Michael...ik heb er geen overzicht op en het is een gezoek , blijkbaar zijn er aardig wat hangers niet of moet je ze zelf in elkaar prutsen dus dat was wel even zoeken.

Gelukkig hoef ik er geen hele route mee te doen dus dat scheelt weer .. maar het is wel een mooie set wat hij ervan gemaakt heeft , petje af !

 

Er is nog veel te doen want ik ben iemand die het wil maken zoals in het echt , en dat lukt niet altijd en dat haat ik. Of er moeten extra objecten gemaakt worden waar ik niet op gerekend had.

Het is niet anders...

 

Wat wel grappig is dat ik dit bord nog tegen kwam dus ook wel grappig om deze op het perron te zien in de Sim.

Overal staan wisseltellers , potjes , bakens en wisselverwarmers op gas , bordjes enz...

 

Ik hou van dat soort details langs en op het spoor de rest is ook belangrijk maar veel minder.

 

 

 

 

20210830220254_1.jpg

20210831142310_1.jpg

20210831191240_1.jpg

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Je kan toch ook gewoon de 2D map openen, ctrl induwen en klikken op de juiste locatie en dan op het witte pijltje klikken, dan hoef je niet te vliegen. Echt zonde om daarvoor opnieuw te beginnen..

 

Hoe dan ook, ziet er wel goed uit! BVL is inderdaad een hels karwei, gelukkig helpt een goede set zoals die van Michael of van bijvoorbeeld TSC enorm..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

43 minuten geleden, EsméevR zei:

Je kan toch ook gewoon de 2D map openen, ctrl induwen en klikken op de juiste locatie en dan op het witte pijltje klikken, dan hoef je niet te vliegen. Echt zonde om daarvoor opnieuw te beginnen..

 

Ik wist dat wel alleen dat je Ctrl moest indrukken niet dus dat lukte mij nooit. Vandaar de weg die genomen had.

Zoals gezegd kan ik nu wel prcs de dingen doen die ik toen niet gedaan had. Heeft zijn voor en nadelen zeg maar.

Link to comment
Share on other sites

27 minuten geleden, GertMeering zei:

Heeft dat ding 2 motorwagens ?

Ik heb eventueel nog wat foto's van de GTW versie misschien kan je daar wat mee ?

Nee, een Wink heeft een motorwagen met 2 grotere deuren, de motorwagen is wel groter dan die bij een GTW.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

21 minuten geleden, Svenny7506_1999 zei:

Wat een mooie route zeg, heb er nu al zin in. Leuk dat je het "ouwe" station Groningen erin bouwt! Van Groningen tot waar gaat deze route? weer lekker ouderwets Buffelen ;).

Tot Weener ( Duitsland )

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, GertMeering said:

Heeft dat ding 2 motorwagens ?

Ik heb eventueel nog wat foto's van de GTW versie misschien kan je daar wat mee ?

Nee gelukkig niet haha, dat zou er vreemd uit zien. Alleen is hij ongeveer in de lengte netzo lang als 2 mbk's van de GTW.

Ik heb er 2 van gemaakt omdat er nog geen motor wagon van de WINK bestaat . Hopelijk komt die zeer binnenkort.

 

Aan foto's van de GTW heb ik jammer genoeg niet veel, de Blauw/groene versie van de GTW is al gemaakt en ik wil niet iemands project

'stelen'. Dat vind ik simpelweg niet fair. Toch bedankt ?

image.thumb.png.e69794cd12fa8c184146dc8de7e4a927.png

Link to comment
Share on other sites

1 uur geleden, Patrick zei:

Aan foto's van de GTW heb ik jammer genoeg niet veel, de Blauw/groene versie van de GTW is al gemaakt en ik wil niet iemands project

'stelen'. Dat vind ik simpelweg niet fair. Toch bedankt ?

 

Daar ging het ook niet om , maar meer om dat je er misschien wat van kon gebruiken voor de Wink

Link to comment
Share on other sites

3 uren geleden, Patrick zei:

Nee gelukkig niet haha, dat zou er vreemd uit zien. Alleen is hij ongeveer in de lengte netzo lang als 2 mbk's van de GTW.

Ik heb er 2 van gemaakt omdat er nog geen motor wagon van de WINK bestaat . Hopelijk komt die zeer binnenkort.

 

Aan foto's van de GTW heb ik jammer genoeg niet veel, de Blauw/groene versie van de GTW is al gemaakt en ik wil niet iemands project

'stelen'. Dat vind ik simpelweg niet fair. Toch bedankt ?

 

De blauwe GTW kan dan wel gemaakt zijn openbaar is die echter niet meer, dus je zou hem kunnen maken.

Link to comment
Share on other sites

In tussentijd ben ik bezig geweest voor de NONL Route met wat objecten en voor mijn eigen Wiederline.

Ben nu even bezig met de slootjes en waterpartij bij De Vork richting Kropswolde .. 

 

Voor de NONL :

CTA Sauwerd

Nieuwe bank , natuurlijk ook te gebruiken voor mijn eigen traject.

De ronde zit plek te Roodeschool

En het onderstation te Roodeschool

 

 

 

 

20210906204052_1.jpg

20210906204056_1.jpg

20210906211451_1.jpg

20210907221214_1.jpg

20210908074154_1.jpg

20210908085753_1.jpg

20210908085800_1.jpg

20210908095309_1.jpg

20210908095314_1.jpg

20210908095338_1.jpg

  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy