Jump to content
Stem nu op jouw favoriete Screenshot van de Maand! I Cast your vote for your favourite Screenshot of the Month! ×

Wiederline


GertMeering

Recommended Posts

Het bouwen gaat niet zo snel denk ik als bij anderen .. maar er staat wat scenery. Hier wat screentjes van Hoogezand Sappemeer in aanbouw , waarschijnlijk zal dit stationsgebouw ook verdwijnen in de toekomst als ik de verlaten toestand zo zie de laatste jaren.

 

20210826141812_1.jpg

20210826142025_1.jpg

20210826141958_1.jpg

  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

1 uur geleden, Patrick zei:

Ziet er erg goed uit! Je kan ook direct zien dat dit een lijn is van onze prachtige Noordelijke Nevenlijnen.

Dat hoop je maar als bouwer dat het herkenbaar is voor de meesten die het weten. Natuurlijk helpen de herkenbare objecten op en langs het spoor ontzettend.

Maar dat betekend wel dat het dubbel veel werk is. Maar we hebben de tijd en de wil.

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Wat ik alleen niet snap is bij het plaatsen van overwegen van Coha is , dat sommige overwegen automatisch bij het opnieuw opstarten van de route verplaatst of naar beneden zijn geschoven.

En sommige overwegen blijven wel goed staan , doe ik iets verkeerd ?

 

Wie kan mij daarmee ''overweg'' helpen...

 

Link to comment
Share on other sites

Ziet er weer super uit Gert. Je gaat hier heel wat mensen blij mee maken. En jeetje... deze route zit vol met unieke assets nu haha.

 

Over Sappemeet Oost, ja dat zal dit jaar (volgens de planning dan) nog worden gesloopt. Hij is ondertussen volledig gestripped en nu ligt er alleen nog maar 2 kale perrons. En wat hekken natuurlijk. Erg jammer dat het weg gaat...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

31 minuten geleden, Patrick zei:

Ziet er weer super uit Gert. Je gaat hier heel wat mensen blij mee maken. En jeetje... deze route zit vol met unieke assets nu haha.

 

Over Sappemeet Oost, ja dat zal dit jaar (volgens de planning dan) nog worden gesloopt. Hij is ondertussen volledig gestripped en nu ligt er alleen nog maar 2 kale perrons. En wat hekken natuurlijk. Erg jammer dat het weg gaat...

Absoluut , maar gelukkig blijft hij bestaan al dan wel in de simulator. 

Ik zit alleen even te twijfelen of ik ''De Vork'' erin hou en het oude emplacement van Gn neerleggen , want ik heb natuurlijk alle assets voor dat gedeelte... ( oude wasstraat , schoonmakers gebouw , oude NS / Prorail gebouw , de schijf gebouwtje ... ) dus ja.... keuzes maken.

Link to comment
Share on other sites

50 minuten geleden, Sjef61 zei:

Kan je aangeven welke type dat doen?

Kan daar morgen eens na kijken of er wat anders staat in de blueprint

Ik denk dat het te maken heeft met hoe je de onderdelen van de overweg versleept ofzo.... heel apart.

Link to comment
Share on other sites

Het probleem met de overwegen heb ik nog nooit ervaren, ook niet met de Belgische overwegen.. Wellicht dat iemand met een uitgebreidere route hier meer over kan zeggen? @Trains-xpWellicht?

Staat de hele overweg ineens ergens anders, of alleen losse delen?

Link to comment
Share on other sites

10 minuten geleden, EsméevR zei:

Het probleem met de overwegen heb ik nog nooit ervaren, ook niet met de Belgische overwegen.. Wellicht dat iemand met een uitgebreidere route hier meer over kan zeggen? @Trains-xpWellicht?

Staat de hele overweg ineens ergens anders, of alleen losse delen?

Sommige onderdelen .. en als ik een combi wil maken dan komen de onderdelen die onder de grond heb verstopt weer naar boven .. mega irritant zeg maar. En soms is het ook in eens over en blijft het goed staan. 

Je hebt er zoveel extra werk van..

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, GertMeering said:

Absoluut , maar gelukkig blijft hij bestaan al dan wel in de simulator. 

Ik zit alleen even te twijfelen of ik ''De Vork'' erin hou en het oude emplacement van Gn neerleggen , want ik heb natuurlijk alle assets voor dat gedeelte... ( oude wasstraat , schoonmakers gebouw , oude NS / Prorail gebouw , de schijf gebouwtje ... ) dus ja.... keuzes maken.

Wat ik persoonlijk zou doen is, het oude emplacement wél bouwen. Met hier en daar al wat werkzaamheden voor het slopen, en De vork als zandvlakte maken met wat objecten van het spoor.

Alsof alles daar nog WIP is.

Link to comment
Share on other sites

Dat is iid wel een optie ... want persoonlijk vind ik de oude situatie wel het mooist , met al die wadjes of GTW bij het station.

Zeg nou zelf , dit is toch veel mooier dan die kale bedoeling die er nu is....en het is al een stukkie nostalgie.

 

 

resize_2018-07-22-10.33.06.jpg

Train_station_Groningen_Netherlands_classification_yard.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Op 28-8-2021 om 08:47, GertMeering zei:

Wat ik alleen niet snap is bij het plaatsen van overwegen van Coha is , dat sommige overwegen automatisch bij het opnieuw opstarten van de route verplaatst of naar beneden zijn geschoven.

En sommige overwegen blijven wel goed staan , doe ik iets verkeerd ?

 

Wie kan mij daarmee ''overweg'' helpen...

 

Bekend probleem Gert, ik heb hetzelf ook.

Soms moet ik overwegen 4x plaatsen voordat ze goed staan en niet weer verschuiven. Probleem is bekend bij COHA. Het advies was destijds, plaatsen en er dan heel veel op klikken, dan zet die hem vast. Werkt vaak.

Link to comment
Share on other sites

53 minuten geleden, mkasthijs zei:

Bekend probleem Gert, ik heb hetzelf ook.

Soms moet ik overwegen 4x plaatsen voordat ze goed staan en niet weer verschuiven. Probleem is bekend bij COHA. Het advies was destijds, plaatsen en er dan heel veel op klikken, dan zet die hem vast. Werkt vaak.

Okay ... dus ik ben niet gek.. nha ja.. beetje dan.

Bedankt voor je response ?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy