Trophies and Medals saurer580 18 Posted November 18, 2022 Share Posted November 18, 2022 (edited) Elke keer weer ben ik positief verrast hoe jullie de sfeer van de Belgische spoorwegen zo goed weten te treffen inclusief de bebouwing. Verkeer regelmatig vlakbij station Herentals op familie bezoek en zie veel gelijkenissen zo rond een Vlaams Belgisch station. Kan niet wachten tot ik er met treinen van SK trains( geen aandelen) over jullie route kan rijden. "gewoon doorgaan"zou Barry Stevens zeggen. vr.gr Ruud Edited November 18, 2022 by saurer580 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals InfraSim 233 Posted November 18, 2022 Author Share Posted November 18, 2022 (edited) Dankjewel, voor het compliment. De hele route is natuurlijk nog lang niet klaar. Het is allemaal veel werk. En naast deze hobby hebben we natuurlijk ook nog onze andere bezigheden in het dagelijks leven. Maar we proberen er zo veel mogelijk aan te werken. Objecten maken, bouwen enz... Maar om dat er nog niet echt een Vlaamse route is. Is het misschien al wel leuk om binnenkort een klein stukje van de route uit te brengen. Het stukje dat dan uit komt. Zal Kontich-Lint/Lier zijn. En is heen en weer een rit van 20 min. Het is misschien niet zo veel. Maar dan kan er toch ook al met SK treinen enz... Gereden worden op een stuk Belgisch spoor. Edited November 18, 2022 by InfraSim 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals NigelGiveYou 52 Posted November 18, 2022 Share Posted November 18, 2022 Zojuist, InfraSim zei: Dankjewel, voor het compliment. De hele route is natuurlijk nog lang niet klaar. Het is allemaal veel werk. En naast deze hobby hebben we natuurlijk ook nog onze andere bezigheden in het dagelijks leven. Maar we proberen er zo veel mogelijk aan te werken. Objecten maken, bouwen enz... Maar om dat er nog niet echt een Vlaamse route is. Het is misschien al wel leuk om binnenkort een klein stukje van de route uit te brengen. Het stukje dat dan uit komt. Zal Kontich-Lint/Lier zijn. En is heen en weer een rit van 20 min. Het is misschien niet zo veel. Maar dan kan er toch ook al met SK treinen enz... Gereden worden op een stuk Belgisch spoor. Als dat al uitgebracht word binnenkort van Kontich-Lint naar Lier zijn er al erg veel mensen blij! 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals InfraSim 233 Posted November 18, 2022 Author Share Posted November 18, 2022 2 minuten geleden, NigelGiveYou zei: Als dat al uitgebracht word binnenkort van Kontich-Lint naar Lier zijn er al erg veel mensen blij! Nog even geduld Er is ook een quickdrive in de maak voor sommige SK treinen. 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals QuinStam 7 Posted December 1, 2022 Share Posted December 1, 2022 Hallo, ik heb eens even gekeken naar al jullie foto's van de route, en het ziet er schitterend uit! Ik heb alle benodigde pakketten zojuist gehaald die nodig zijn voor deze route. Ik kan niet wachten totdat ik er ook kan rijden in Train Simulator! 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals QuinStam 7 Posted December 8, 2022 Share Posted December 8, 2022 Ik had gelezen dat deze route eind van dit jaar uit zou komen. Nu SKtrains is de aanbieding is ga ik daar nog wat extra treinen kopen zodat ik zeker geen treinen mis om die route goed kunt spelen! Worden er trouwens ook nog scenario's gemaakt of dat deze in de Quickdrive zit : de ÖBB 4746 (AM08 repaint) anders zal ik die trein ook nog aanschaffen 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Sjef61 2,288 Posted December 8, 2022 Share Posted December 8, 2022 We weten nog niet of de route deze maand nog uitkomt. (Het betreft ook nog maar een traject) Door onvoorziene omstandigheden heeft de persoon die de rails en bovenleiding plaats voorlopig geen tijd meer. Ik ben nog bezig met de QD te maken. je kan zelf de spelers trein kiezen. Voor de AI en stil staande spawn consists ben ik nog preloads voor aan het maken. Er zullen wel een paar scenario’s er bij worden geleverd. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
C0PILOT1 0 Posted December 26, 2022 Share Posted December 26, 2022 Hallo ik ben een nieuw in de train simulator wereld, maar ik zou graag deze route hebben, want die ziet er erg mooi uit!!! Is er misschien een lijst met de assets die ik nodig heb? Ik zag ook al dat er een stukje klaar was, maar waar kan ik dit vinden? Alvast bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Sjef61 2,288 Posted December 26, 2022 Share Posted December 26, 2022 Hoi, wij zijn nog bezig met het samenstellen van de assets lijst. De gebruikte payware staat al ergens hier in deze topic. Er zitten ook veel door ons gemaakte assets in die nog niet zijn uitgegeven als download. Alles is iets wat vertraagd door ziekte en drukke werkzaamheden . Wij hopen ergens in januari/februari een deel van de route uit te geven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals QuinStam 7 Posted January 6, 2023 Share Posted January 6, 2023 Op 26-12-2022 om 14:30, Sjef61 zei: Hoi, wij zijn nog bezig met het samenstellen van de assets lijst. De gebruikte payware staat al ergens hier in deze topic. Er zitten ook veel door ons gemaakte assets in die nog niet zijn uitgegeven als download. Alles is iets wat vertraagd door ziekte en drukke werkzaamheden . Wij hopen ergens in januari/februari een deel van de route uit te geven. Al moeten wij nog 4 maanden wachten ik denk dat iedereen wel het geduld ervoor heeft om uiteindelijk een deel van deze prachtige route te mogen rijden. Veel succes nog met de laatste loodjes! 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SamFif05 0 Posted February 2, 2023 Share Posted February 2, 2023 Hi, ik ben nieuw hier! ik had gelezen dat deze route in januari / februari te downloaden is. Is er ergens waar ik hem al kan downloaden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Sjef61 2,288 Posted February 2, 2023 Share Posted February 2, 2023 Ja, dat was de bedoeling. Helaas door persoonlijke omstandigheden van twee bouwers is dit vertraagd. We hebben geen idee nog wanneer de eerste deel van de route uit gaat komen. Wanneer ik het weet zal ik dit hier vermelden 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
djbaese 0 Posted June 30, 2023 Share Posted June 30, 2023 Hallo Is er een update ivm de route? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Sjef61 2,288 Posted June 30, 2023 Share Posted June 30, 2023 Nee, er is nog geen update. We hebben geen ervaren infrastructuur bouwer meer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals GertMeering 1,223 Posted July 2, 2023 Share Posted July 2, 2023 Op 30-6-2023 om 09:31, Sjef61 zei: Nee, er is nog geen update. We hebben geen ervaren infrastructuur bouwer meer uh ? ik ken nog wel iemand....Sjef die kan ook een aardig stukje bouwen zag ik 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals NigelGiveYou 52 Posted July 6, 2023 Share Posted July 6, 2023 Op 30-6-2023 om 09:31, Sjef61 zei: Nee, er is nog geen update. We hebben geen ervaren infrastructuur bouwer meer Is Infrasim gestopt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Sjef61 2,288 Posted July 7, 2023 Share Posted July 7, 2023 Het project staat voorlopig op hold. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Jan366 20 Posted July 7, 2023 Share Posted July 7, 2023 15 uren geleden, Sjef61 zei: Het project staat voorlopig op hold. Spijtig, ik keek er wel naar uit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Sjef61 2,288 Posted July 29, 2023 Share Posted July 29, 2023 Team is ontbonden. Topic is gesloten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts