Jump to content
Stem nu op jouw favoriete Screenshot van de Maand! I Cast your vote for your favourite Screenshot of the Month! ×

Route Antwerpen/Brussel/Lier.


InfraSim

Recommended Posts

Hallo allemaal,

 

Ons InfraSim team is sinds langere tijd uitgebreid naar 3 leden.

Zo hopen we jullie later, te kunnen verblijden met een mooie Belgische route.

 

Hu88icane - Sporen, bovenleiding, seinen en spoor objecten.

 

Gerben B - Scenery aankleding.

 

Gert Meering - Objecten bouwen.

 

Gert is druk bezig geweest, met de Bèta versie van het station Kontich-Lint.

Er kunnen dus nog wijzigingen aangebracht worden.

In de Bèta versie.

 

De overkapping aan het perron, zal later ook nog toegevoegd worden.

Maar bij deze al een paar screenshots.

Van weer een mooi Belgisch object.

 

1305033561_GMstatKontich.thumb.png.ec3fb60c6a903023f931d3b51f9d6f96.png

 

584929203_GMstatKontich1.thumb.png.6c174d173bffe718e5db92cee401bf95.png

 

 

  • Like 11
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Nog een kleine officiële aankondiging dat het InfraSim team ondertussen al wat verder uitgebreid is met Esmée en Sjef! Beide zijn natuurlijk wel gekend op het ST forum als moderators/community managers etc. maar het zijn natuurlijk ook 2 grote talenten met oog voor detail in het route en object bouwen… 


Esmée heeft ook een enorme kennis van spoorinfrastructuur en haar specialiteit en passie zijn de echte cargo lijnen en rangeer bundels…

We gaan nog niet teveel verklappen waar het team mee aan het experimenteren is want het blijft natuurlijk iets dat dynamisch groeit maar ik kan je wel al vertellen dat ik interne screenshots gezien heb die echt wel wow zijn… 

 

Sjef zijn werk spreekt voor zichzelf en alhoewel hij denkt dat hij nooit bij dit project zat, zat ie er al in van in het begin toen de vele typische Belgische objecten zoals de bovenleiding erin kwam en ondertussen zijn er al verscheidene nieuwe Belgische objecten die hij gemaakt heeft voor deze route ook verkrijgbaar in de download sectie!

Sjef zijn werk en kennis van objecten bouw en TS scripts is onmisbaar geworden voor het ultra realisme we naar streven in dit team!

 

dus Esmée, Sjef, Gerben, Gert en Karel oftewel het InfraSim team zullen rustig verder werken aan dit traject en voor de toekomst zullen er zeker en vast nog wat verassingen bij komen!

 

 

  • Like 10
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Sinds maart van dit jaar heb ik Train Simulator en heb al heel wat uren voor de pc gezeten met dit spel.

Ik maak alleen gebruik van de routes en scenario's wat anderen bouwen. Wat is het vaak prachtig. Ik kan het niet.

Daarom aan alle bouwers hartelijk dank.

Ook deze plaatjes zijn weer geweldig. Als Maastrichtenaar kom ik dus veel in België en geregeld maak ik ook in België gebruik van de trein. Voor gepensioneerden heel goedkoop om te reizen, mag de NS een voorbeeld aan nemen.

Op Rail Sim Belgium zijn enkele routes te downloaden, maar op YouTube zijn filmpjes te zien van meerdere routes die ik echter nergens kan vinden.

Daarom de berichten over deze route doen mij goed. Ik hoop dat de bouwer van deze route het helemaal voor elkaar krijgt en dat we ooit op deze route mogen rijden.

Chapeau!

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy