Jump to content

Route Antwerpen/Brussel/Lier.


InfraSim

Recommended Posts

Leuk dat je al interesse hebt voor onze route.

Als team zijn we altijd nog druk bezig met de route.

 

En hopen in het najaar al een stukje van de route uit te brengen.

Om  zo al een impressie te krijgen van het Belgische spoor.

 

De benodigde payware routes zijn:

 

https://store.steampowered.com/app/325981/Train_Simulator_Mosel_Valley_Koblenz__Trier_Route_AddOn/

 

https://store.steampowered.com/app/376938/Train_Simulator_LGV_Marseille__Avignon_Route_AddOn/

 

https://store.steampowered.com/app/1211473/Train_Simulator_Im_Kblitzer_Bergland_Route_AddOn/

 

https://store.steampowered.com/app/208286/Train_Simulator_Sherman_Hill_Route_AddOn/

 

https://store.steampowered.com/app/222588/Train_Simulator_HamburgHanover_Route_AddOn/

 

https://store.steampowered.com/app/621922/Train_Simulator_KonstanzVillingen_Route_AddOn/

 

Het zijn wel een paar routes die je nodig hebt.

Maar daarvoor krijg je een prachtige realistische Belgische route voor terug.

 

Groetjes,

INFRASIM  Team

  • Like 4
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

45 minuten geleden, InfraSim zei:

Het zijn wel een paar routes die je nodig hebt.

Een paar routes ...? zeg maar rustig 3 paar routes. ?

 

En welke van deze routes zijn essentieel?, denk aan bijv. het spoor mochten die uit een van deze route's komen.

Edited by Trains-xp
Link to comment
Share on other sites

14 minuten geleden, Trains-xp zei:

Een paar routes ...? zeg maar rustig 3 paar routes. ?

 

En welke van deze routes zijn essentieel?, denk aan bijv. het spoor mochten die uit een van deze route's komen.

Alles is essentieel anders hadden we ze niet gebruikt .. lijkt me logisch. Wij doen geen concessies betreft weghalen van routes omdat het de gebruiker beter uit komt. Deze route is als eerst voor ons zelf gebouwd, wil je deze route graag zelf berijden dan zult U het moeten doen met de door ons gekozen routes.

 

Moet je eens zien wat het voor ons kost kwa tijd en wat denk je door België heen rijden om alles op foto te zetten.... maar daar wordt meestal niet bij nagedacht omdat bij sommigen alles in de schoot geworpen wordt .. ik noem geen namen Teun.

Edited by GertMeering
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

1 uur terug, Trains-xp zei:

Een paar routes ...? zeg maar rustig 3 paar routes. ?

 

En welke van deze routes zijn essentieel?, denk aan bijv. het spoor mochten die uit een van deze route's komen.

 

Tja je hoeft ze niet aan te schaffen, het is enkel voor de liefhebber. Het is soms nodig om iets moois neer te zetten. Anders krijg je een heel onrealistische route. Zo als bepaalde Nederlandse routes vol Duitse huizen en allemaal de zelfde bomen rijen etc...

Zo iets wil je toch niet.

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Rebuild station Lier + bij behorende gebouwen / tunnels. Eerst Omgeving Lier afmaken en dan naar de volgende klus Station Kontich ( of dat een rebuild gaat worden is de vraag maar er komen sowieso overkappingen bij en tunnels en allerlei andere objecten )....druk zat 

 

20220622084941_1.jpg

20220622085002_1.jpg

20220623194648_1.jpg

20220626165001_1.jpg

20220626165011_1.jpg

20220626202445_1.jpg

20220627121923_1.jpg

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Sjef, Gert en Gerben; jullie denken toch niet dat iedereen zo kapitaalkrachtig is om er in een keer ca. €180 (zonder korting) neer te leggen, of wel ...?

Wat ik alleen wilde zeggen is als je bijv. met een route het spoor en ondergrond hebt je de route iig kunt rijden en geleidelijk kunt aanvullen.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 uur terug, Trains-xp zei:

Sjef, Gert en Gerben; jullie denken toch niet dat iedereen zo kapitaalkrachtig is om er in een keer ca. €180 (zonder korting) neer te leggen, of wel ...?

Wat ik alleen wilde zeggen is als je bijv. met een route het spoor en ondergrond hebt je de route iig kunt rijden en geleidelijk kunt aanvullen.

Nee dat denken we niet.

Onze zelfgemaakte assets "op maat" zijn gratis.

En dat worden er best veel. 

 

Maar het zou je sieren eens te beginnen met een compliment.....

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

8 uren geleden, Trains-xp zei:

Sjef, Gert en Gerben; jullie denken toch niet dat iedereen zo kapitaalkrachtig is om er in een keer ca. €180 (zonder korting) neer te leggen, of wel ...?

Wat ik alleen wilde zeggen is als je bijv. met een route het spoor en ondergrond hebt je de route iig kunt rijden en geleidelijk kunt aanvullen.

Het gaat er ook niet om of iemand anders daar het geld voor over heeft.

Of het er voor heeft.

 

Het gaat er gewoon om, hoe wij de passie onderling voor het Belgische spoor delen en zien.

 

Graag willen we dat later delen voor de echte liefhebber.

 

Het is niet de bedoeling om gauw een goedkope route af te werken.

Zo dat we veel downloads zouden hebben.

 

Hobby's kosten nu eenmaal geld.

Zeker als je iets moois wil.

En dan moet je zelf maar beslissen of je het er voor over hebt.

 

 

Edited by Gerben B
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Het oog voor detail hier is ongezien. Niet veel routes op TS evenaren de scenery die we hier te zien krijgen naar mijn mening. Is er eventueel al een idee over hoe de FPS zullen zijn als de route eenmaal af is of wat de optimale systeemeisen zullen zijn?

Link to comment
Share on other sites

We weten nu al dat de route wat zwaarder zal zijn dan de meeste Nederlandse routes.

Al hoewel ik nu ook al bij meerdere routes een hogere assets dichtheid ziet.

Wat de frame rate  betreft kan ik nog niet veel zeggen.

ik zie bij mijzelf nog geen zichtbare frame verlies.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ondertussen zitten we niet stil natuurlijk...Gerben is druk bezig met de scenery en Sjef en ik zei de gek zijn druk bezig met objecten.

Veel Belgische huizen en winkels zijn al gemaakt maar we zijn nog lang niet klaar...ook andere objecten die mooi en leuk zijn langs dit traject moeten nog gemaakt worden...maar alles op zijn tijd.

Hier een paar objecten die intussen gereed zijn

 

 

20220904132106_1.jpg

20220904132134_1.jpg

20220904133246_1.jpg

20220906175606_1.jpg

20220908135108_1.jpg

Edited by GertMeering
  • Like 10
Link to comment
Share on other sites

Beste teamleden van InfraSim,

 

Na een tip van één van jullie medewerkers heb ik de gehele topic vanaf 12 september 2021, precies een jaar geleden, betreffende jullie Belgische route, Antwerpen/Brussel/Lier doorgelezen.

Gedurende het lezen schoten de tranen in mijn ogen ?. Wat een schitterende, zeer gedetailleerde route gaat dit worden. De genoemde 6 routes heb ik reeds in mijn bezit. Petje af en een diepe buiging voor al jullie inspanningen ?. Ik weet dat het bouwen van zo'n route vele jaren vergt  en ik hoop het nog mee te maken deze route te mogen rijden ?. Ik ben in ieder geval in blijde verwachting! ?

 

Met een vriendelijke groet, ?‍♂️

 

Hans

  • Like 4
  • Thanks 3
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy