Jump to content
Het is weer mogelijk om te stemmen op jouw favoriete screenshot! I It’s now possible to cast your vote for your favourite screenshot! ×
  • 0

NS 1500 serie


Bert-Tan

Question

TS 20XX. Ik kan zelf geen repaints maken dus als ik van een bepaalde trein een repaint wil zoek ik deze op de verschillende sites op. Nu zoek al heel lang naar repaints of de NS 1500. De Engelse uitvoering heb ik wel maar de Nederlandse ben ik nog steeds niet tegen gekomen. Is er ooit wel eens van de Engelse versie een repaint in de Nederlandse versie gemaakt. Zo ja, waar is deze dan te downloaden?  Afbeeldingen zijn gemaakt in TS 20XX en mogen worden gebruikt zonder mijn toestemming te vragen.

 

20211023133232_1.jpg

20211023132218_1.jpg

Edited by Bert-Tan
Link to comment
Share on other sites

11 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

De Britse Class 77/EM2 bestaat wel voor TS maar die dingen zijn zo intens verbouwd (verlichting, stroomafnemers, hele remsysysteem) voordat ze naar Nederland gingen dat zelfs een repaint er geen eer aan doet. De zwarte versie die jij post was eerder een compromis voor wat afscheidsritten met een Engelse club als ik het me goed herinner en niet daadwerkelijk hoe ze in Engeland reden. Hopelijk komt Dutch Classics nog eens met een leuk model maar ik betwijfel het..

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Nee, de NS 1500 serie waar het dus omgaat ben ik in de jaren dat TS bestaat nog niet tegen gekomen.

En zoals gemeld is dat iets voor DC, mja wie weet ooit nog eens.

 

Kortom je zal het voorlopig met een NS 1300 moeten doen die er wat van weg heeft en ook door DC gemaakt

Edited by Trains-xp
Link to comment
Share on other sites

  • 0

We zullen het nog steeds moeten doen met de originele uitvoering. Hiervan heeft de class 76 (LNER 6000 - Tommy) bij wijze van proef ook bij ons gereden. Dat was de 4-assige uitvoering. Op basis van de ervaringen en het prijskaartje vas voor NS aanleiding de hele class 77 over te nemen.

 

De BR uitvoering op de screens is ook door Werkgroep 1501 toegepast en heeft een tijdje in deze kleurstelling rondgereden met rode sierbelijning. Wel met de eenbeenspanto en gewijzigde frontlampen.

Edited by rcdevisser
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Hoi Bert-Tan,

 

Die versie die jij zoekt zou ik ook wel willen hebben, echter die is nog niet gemaakt! ?

Het zou inderdaad mooi zijn als er een NS1500 (en stiekem ook een NS1000) wordt geproduceerd.

 

Maar helaas moeten we er nog op wachten.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0
Op 14-8-2022 om 17:11, Bert-Tan zei:

Graag zou ik willen weten of er ook een reskin is van de Engelse lok  serie 7700 in de NS 1500 is gemaakt voor train simulator 20xx en zo ja waar is hij te downloaden, cq eventueel te koop

Zoals Sikkenbaas aangeeft is die er nog steeds niet.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Op 18-8-2022 om 18:59, Sikkenbaas zei:

Hoi Bert-Tan,

 

Die versie die jij zoekt zou ik ook wel willen hebben, echter die is nog niet gemaakt! ?

Het zou inderdaad mooi zijn als er een NS1500 (en stiekem ook een NS1000) wordt geproduceerd.

 

 

Hier sluit ik mij bij aan.!! ?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ik sluit mij er ook bij aan.

 

Het kan op zich wel om met een Class 77 te rijden met een stam ICR'tjes eracher. Echter denk ik wel dat DC met de Nederlandse Variant zou moeten komen. 

 

De verbouwingen zijn overigens niet in Engeland gedaan maar in Tillburg waar de Engelse loks een metamorfose ondergingen.

Stuurtafel naar rechts . Koplamp clusters aangepast. Eenbeenspanto's. Remsysteem naar NL/EU maatstaven en nog wat andere zaken.

 

En jaaaaa. een NS 1000  

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy