Jump to content
Stem nu op jouw favoriete Screenshot van de Maand! I Cast your vote for your favourite Screenshot of the Month! ×
  • 0

Download bestanden


Vectron

Question

23 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
8 minuten geleden, Trains-xp zei:

Hier in deze categorie: https://dutchsims.nl/viewforum.php?f=34 en dan downloads waar DCR voorstaat.

Dat is als je ze wilt downloaden.!

 

Ik wil ze dus terugvinden in mijn assets.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
3 uren geleden, Trains-xp zei:

Hmm ja, nou gewoon op de simpele manier even zoeken in de Assets map op DCR .....

 

Ik zocht dus op de juiste plaats maar ik moet dan wel een DCR assetmap hebben , ik ga eens even na denken hoe ik dit ga oplossen. 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Waar jij mee bezig bent is mij een raadsel met Op mijn hele PC vind ik geen DCR bestanden, via zoeken

Achter de map uit de zoek optie staat toch de Assets map naam waar die inzit"?

Dus in het vvorbeeld de DCR NS map zit in ....\Assets\Railstudio\..... map.

 

1419331604_ggswagons.jpg.32eeff85300d9d29e747fc5f4c58f2a4.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 0
5 uren geleden, Alola zei:

Kijk bij steam/steamapps/common/railworks/assets. Je zou dan een DCR map moeten hebben staan.

Stom van me, ik ontdek nu opeens dat je bij de assets map naar Christrains moet gaan, dus assets/christrains/ns 186 and ICRmh wagons moet gaan. Misschien helpt dat wat.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
13 uren geleden, Trains-xp zei:

Waar jij mee bezig bent is mij een raadsel met Op mijn hele PC vind ik geen DCR bestanden, via zoeken

Achter de map uit de zoek optie staat toch de Assets map naam waar die inzit"?

Dus in het vvorbeeld de DCR NS map zit in ....\Assets\Railstudio\..... map.

 

1419331604_ggswagons.jpg.32eeff85300d9d29e747fc5f4c58f2a4.jpg

 

Dat werkt dus niet ,er zijn GEEN DCR bestanden te vinden en ik heb geen DCR  map.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
10 uren geleden, Alola zei:

Stom van me, ik ontdek nu opeens dat je bij de assets map naar Christrains moet gaan, dus assets/christrains/ns 186 and ICRmh wagons moet gaan. Misschien helpt dat wat.

De map Christrains is in orde.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

En je hebt al wel wat DCR  bestanden geinstalleerd staan?, zo ja zoek dan eens de schijf af waar Railworks staat. (of eerst in de map railworks)

Mogelijk, als je dat al niet gedaan hebt, zijn ze met installeren op de verkeerde plek terecht gekomen.

Edited by Trains-xp
taal fout
Link to comment
Share on other sites

  • 0
3 uren geleden, Vectron zei:

Ze werken wel, maar vind dus niets terug in de Assets.

Tja als het werkt moeten ze in de goede map(pen) staan zoals al aangegeven anders zouden ze het nimmer nooit doen mochten ze verkeerd terecht gekomen zijn.

Mocht je deze ook hebben dan staan hier sowieso al 6 DCR mappen en snap ik niet dat jij xe niet kunt vinden terwijl het werkt zoals je zegt:

 

 

DCR map.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy