Jump to content
Heb jij jouw screenshot al ingezonden in de Screenshot van de Maand? I Have you already submitted your screenshot in the Screenshot of the Month competition? ×
  • 0

Routes en assests????


Spitfire

Question

Beste mede reizigers van ts2022,

Ik heb een probleem waar ik maar niet uitkom of opgelost krijg en graag jullie hulp vraag.

Ik heb diverse nederlandse treinen en ook een aantal nederlandse routes gedownload via de officiele weg.

Maar zodra ik een nederlandse trein selecteer en een nederlandse route dan krijg ik steeds de foutmelding dat hij wat mist en kan ik op edit drukken of exit.

Het is me wonderbaarlijk gelukt om met een ns trein ergens in het buitenland te gaan rijden, maar in nederland lukt me maar niet omdat hij steeds een foutmelding geeft over missende dingen grrrr hahaha.

Ik heb diverse routes in Nederland op de juiste wijze geinstaleerd zoals bijv Rotterdam -  Groningen of Zwolle - Wijchen.

Nu lees ik hier ook iets over assets en senario's maar ben daar niet bekend mee.

Is er een pakket te koop hier op de site waar alles in zit wat je nodig hebt om nederlandse routes te kunnen rijden?

Alle hulp is welkom.

Alvast bedankt

Link to comment
Share on other sites

12 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Een pakket waar alle freeware assets in zitten, kant en klaar dus  voor Nederlandse routes,  is er niet.

Dit was ooit een wens van vele nieuwe leden  (en van ons team ) om deze samen  met diverse ontwikkelaars te maken, maar veel freeware assets leveranciers wilden dit niet.

 

We hebben wel diverse tools die het mogelijk maken om te kijken welke assets of rijdend materiaal en repiants je mist.

 

Bij jou lijkt het er op dat je dus repaints van diverse treinen mist en/of diverse assets.

 

Kijk eens in onze WIKI en lees je even in en stel je vragen hier als je die hebt,

Complete WIKI: https://simtogether.com/tutorials/

O.A:

Installatie NL content: https://simtogether.com/tutorials/category/3-installation-of-dutch-content/

Tools : https://simtogether.com/tutorials/category/2-installation-of-tools/

 

 

Als je een melding krijgt dat je rijdend materiaal mist is het handig hier een schermafdruk te plaatsen met die melding.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Daar waar je op edit of exit kan drukken kan je ook CTRL - Q in drukken en dan annuleren. dan kan je in elk geval rijden (als je de spelers trein bezit)

je mist dan nog wel andere treinen die je in het scenario tegen hoort te komen. 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
3 uren geleden, Spitfire zei:

Beste mede reizigers van ts2022,

Ik heb een probleem waar ik maar niet uitkom of opgelost krijg en graag jullie hulp vraag.

Ik heb diverse nederlandse treinen en ook een aantal nederlandse routes gedownload via de officiele weg.

Maar zodra ik een nederlandse trein selecteer en een nederlandse route dan krijg ik steeds de foutmelding dat hij wat mist en kan ik op edit drukken of exit.

Het is me wonderbaarlijk gelukt om met een ns trein ergens in het buitenland te gaan rijden, maar in nederland lukt me maar niet omdat hij steeds een foutmelding geeft over missende dingen grrrr hahaha.

Ik heb diverse routes in Nederland op de juiste wijze geinstaleerd zoals bijv -  Rotterdam Groningen of Zwolle - Wijchen.

Nu lees ik hier ook iets over assets en senario's maar ben daar niet bekend mee.

Is er een pakket te koop hier op de site waar alles in zit wat je nodig hebt om nederlandse routes te kunnen rijden?

Alle hulp is welkom.

Alvast bedankt

Rotterdam - Groningen in trs 2022??? Heb ik iets gemist?
 

 

Edited by hanstreintje
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Hallo Allemaal,

Op de eerste plaats bedankt voor jullie hulp voor mij.

Maar ik zal het even uitleggen wat het probleem is hopelijk wordt het dan wat duidelijker en misschien ben ik dat wel niet geweest (Sorry)

Ik heb het spel 2022 van Trainsimulator, goed geinstaleerd en ik heb via deze site ook wat Nederlandse routes erop gezet via de dl optie

Ik zie deze dan ook terug in het spel en kan ze selecteren met een Nederlandse trein.

Maar als ik op start druk en hij gaat deze laden dan krijg ik na een tijdje een scherm te zien waarin staat dat hij dingen mist.

De enige optie die ik dan nog heb is Edit of exit. Kan iemand mij in jip en janneke taal uitleggen wat ik nog meer moet dl behalve de route?

Zodat ik ook de routes in Nederland kan gaan rijden?

Als er dingen gekocht moeten worden is dat geen probleem als ik maar weet hoe en waar.

Dus graag even uitleg wat ik moet dl om bijv de route Tiel Rotterdam te rijden want ik lees van alles over route's, Assets en Scenario en daar gaat het volgens mij bij mij mis.

Alvast vriendelijk dank.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Je mist rijdend materieel en dat is in jou geval het probleem.

 

En wat ik al eerder aangaf;

image.png

 

 

 

Je kan heel simpel controleren wat je mist met de LocoSwap tool:

Uitleg en download locatie staan hier

 

https://simtogether.com/tutorials/article/34-installeren-van-locoswap-en-het-omwisselen-van-rijdend-materieel/

 

je kan dan ook materiaal omwisselen zodat je die missende materiaal niet hoeft te kopen

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy