Jump to content
Heb jij jouw screenshot al ingezonden in de Screenshot van de Maand? I Have you already submitted your screenshot in the Screenshot of the Month competition? ×

(NSR_22) Een upgrade van Noord-West versie 5.0


NSR_22

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 4 months later...

Goedemiddag,

 

Wordt er nog gewerkt aan dit prachtige project?

De screens zien er zeer veelbelovend uit!

 

Mvgr, Wynne

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Op 8-5-2023 om 13:08, Wynne zei:

Goedemiddag,

 

Wordt er nog gewerkt aan dit prachtige project?

De screens zien er zeer veelbelovend uit!

 

Mvgr, Wynne

Uiteraard wordt er nog gewerkt aan dit project. Wel even iets langzamer in verband met motivatiedip, vakanties en uiteraard fulltime job en gezinsleven.
Probeer zo nu en dan zeker eraan te werken. Op dit moment rond Purmerend en omgeving bezig. Daarna wil ik door naar Hoorn en Enkhuizen, als ik Hoorn heb bereikt zal er wat mij betreft een release komen.

  • Like 9
Link to comment
Share on other sites

Respect om ondanks een druk privé leven zo een mooi gedetailleerde route te bouwen...!!! 

Ik kijk er erg naar uit om straks de Release tot Hoorn te zien en uiteraard het uiteindelijke eindresultaat.

Succes nog met het bouwen. 👍

 

Link to comment
Share on other sites

Goed om te horen! 😄

En inderdaad doe gewoon je eigen tempo, Het moet een hobby blijven.

Succes verder!

 

Mvgr, wynne

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 months later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

In Hoorn is het opstel/ rangeerterrein iets gewijzigd, 2 sporen extra naar de nieuwe loods. Obdam heeft op spr 1 hfd.sn. gekregen. Dwergsein is weggehaald, tevens is de oversteek van perron 1 naar 2 beveiligd. In Heerhugowaard is het 3e spoor verwijderd, koeienkop sein is weg. Hier splitsen de sporen van en naar Den Helder en Hoorn. Voor zover deze wijzigingen in West-Friesland en of er wijzigingen zijn op het traject Medenblik - Hoorn;  ja bij Zwaag veiling is de overweg beveiligd etc. Daar rijden zo af en toe ook MAT 64 materieel rond.

 

tot zover  Bouke

  • Like 1
  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy