Jump to content
Stem nu op jouw favoriete Screenshot van de Maand! I Cast your vote for your favourite Screenshot of the Month! ×

Indexeren van het forum


Rob_zeeland

Recommended Posts

feedback/idee

 

Misschien is er een mogelijkheid om het forum een soort index te geven.. meestal als ik iets terug zoek wat ik wel eens voorbij heb zien komen is dat haast onvindbaar..Er worden ook wel vragen gesteld die al eens gesteld zijn.. maar dat is ook vaak moeilijk terug te vinden..  als er een soort van index zou zijn zou je mischien al een hoop antwoorden daar uit kunnen halen.

Link to comment
Share on other sites

We staan altijd open voor goede ideeën, dus dank voor deze suggestie! 

Ik ben nog wel even nieuwsgierig in hoe je dit voor je ziet. We hebben op dit moment de pagina waar je alle activiteit op het forum kunt zien, en eventueel kunt filteren op ongelezen posts. We hebben deze pagina voor beginnende leden en de Wiki proberen we van tijd tot tijd te vullen met veelgestelde vragen. 

 

Als je wat meer zou kunnen toelichten in wat je graag zou willen zien, zullen we dit bespreken in het team! Nogmaals dank voor het meedenken en je suggestie! ?

 

Groet, Etienne

Link to comment
Share on other sites

Je zou b.v. een soort index kunnen maken om te beginnen op categorie.

 

steam gerelateerd

asset gerelateerd 

scenario gerelateerd enz.. 

 

ik weet zelf ook niet precies wat het beste is maar ik weet wel als ik iets terug wil lezen dan heb ik moeite om het terug te vinden of ik vind het helemaal niet terug.. dat is dan wel jammer maar dan zou ik eigenlijk de vraag kunnen stelen maar dit antwoord staat al ergens in het forum maar is onvindbaar.

 

misschien zijn er meer mensen die dit ervaren en kunnen ze ook een suggestie doen.

 

Link to comment
Share on other sites

2 uren geleden, Sjef61 zei:

We waren er al eens mee bezig met een opzet maar dit bleek erg bewerkelijk en moest handmatig gebeuren.

 

image.png

zo'n soort index zou al helpen al begrijp ik wel dat dit veel werk is.. misschien kan het geautomatiseerd worden .. als je b.v. een vraag stelt en dan gelijk de gerelateerde categorie aan moet vinken..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy