Jump to content
  • 0

TRAXX Schakelt noodremming in op HSL (met ETCS)


iGabriël

Question

Als ik de HSL op rijd of tijdens de rit wil het ETCS soms ingrijpen door te laten zien dat ik moet afremmen, vervolgens laat het systeem de loc tot stilstand komen als ik niks doe. Ik heb de .pdf gelezen maar ik begrijp nog steeds niet wat deze noodremming veroorzaakt. Dit geldt niet voor het ATB.

20220607200800_1.jpg

20220607200831_1.jpg

Link to comment
Share on other sites

8 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Ik zie melkflesjes op je screenshot, dus je hebt niet alle assets geïnstalleerd, begin daar eens mee.

Als je bijvoorbeeld de kilometerbordjes mist, dan gaat TS die zien als seinen en daar kan de ETCS van gaan storen. 

 

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1AS8wMVrEA15Q8nFBzcq67EBQXq4COfde4JcK1C4Tu3A/edit#gid=0

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Op 9-6-2022 om 11:12, Michael1234 zei:

Ik zie melkflesjes op je screenshot, dus je hebt niet alle assets geïnstalleerd, begin daar eens mee.

Als je bijvoorbeeld de kilometerbordjes mist, dan gaat TS die zien als seinen en daar kan de ETCS van gaan storen. 

 

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1AS8wMVrEA15Q8nFBzcq67EBQXq4COfde4JcK1C4Tu3A/edit#gid=0

 

 

Ik heb gekeken en alles geinstalleerd waaronder de kmbordjes. Ik heb nog steeds die melkflesjes staan. Kan het wat anders zijn?

Link to comment
Share on other sites

  • 0
1 uur terug, Trains-xp zei:

De cache ook geledigd na het installeren?

Dubbelklik in de route editor eens op zo'n melkfles waarbij recht een schermpje komt met de naam van het desbetreffende object.

Schijnbaar bordjes en "kattenogen" maar volgens mij heb ik die al geïnstalleerd. Ik zal eens kijken naar de cache.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy