Jump to content
Screenshot of the Month: Stem op jouw favoriete screenshot I Cast your vote for your favourite screenshot! ×
  • 0

Train Simulator 2022

MartienR

Question

Hi allemaal,

Gister via Steam de Train Simulator Classic gekocht en geïnstalleerd.

Daarna op YouTube gezocht voor een tutorial want ik ben bekend met flightsimulatie, maar in de treinwereld geheel onbekend.

Ik kwam o.a. op deze website terecht en heb natuurlijk een account aangemaakt.

Ook op de website van Chris Trains en zag de mooie Intercity van de NS en heb die aangeschaft en ook geïnstalleerd.

Nu zie ik hier op de website een starterspakket en met de vraag of ik Train Simulator 2022 heb.

Die heb ik dus niet en mijn vraag is of TS 2022 dan weer een nieuwe simulator is of kan ik mijn huidige TS Classic upgraden naar 2022

Ook is de TS Classic tijdens het selecteren van de NS trein al twee keer gecrasht.

Misschien de Steamversie niet goed?

Ook is hij in een 32 bits versie en heb een Windows 10 64 bits. Heb ik dan een verkeerde versie.

Recommended Posts

• 0

Heb je Free Roam geselecteerd staan?, zo ja dan kun je niets met het linkse menu.

Dat kan alleen in de Quick Drive optie, althans het moet wel onder Select route te kiezen zijn.

Edit/

Afijn die heb je geselecteerd staan, en dan kun je alle treinen die je hebt kiezen, het weer, de tijd enz.

Hou er wel rekening mee dat je op een stoom/diesel lijn geen Eloc kunt kiezen maar dat spreekt voor zich.

Edited by Trains-xp

• 0

Ik ben er inmiddels achter dat Chris Trains flink gesponsord wordt.

Neem 'De Oude Lijn', Niet één scenario is te spelen voordat alle je treinen bij Chris Trains hebt aangeschaft.

Treinen worden weergegeven die ik heb gekocht, maar al ik op Start klik krijg ik na het laden een hele lijst van alle treinen die ik nog aan moet schaffen

en kan dan alleen op Quit klikken.

Verder is alles te spelen, ook de Krammerdijks_Deltaland route.

Heel jammer dit!

• 0

Heb je wel alle benodigde repaints geïnstalleerd ?

Met locoswap kan je dat controleren

Verder kan je bij ons ook documentatie vinden  om zelf scenario's te maken.

Is niet moeilijk om te doen en vragen er over kan je ook hier bij ons stellen.

Heb je al eens hier gekeken?

https://simtogether.com/tutorials/

• 0
4 uren geleden, MartienR zei:

Ik ben er inmiddels achter dat Chris Trains flink gesponsord wordt.

Neem 'De Oude Lijn', Niet één scenario is te spelen voordat alle je treinen bij Chris Trains hebt aangeschaft.

Treinen worden weergegeven die ik heb gekocht, maar al ik op Start klik krijg ik na het laden een hele lijst van alle treinen die ik nog aan moet schaffen

en kan dan alleen op Quit klikken.

Verder is alles te spelen, ook de Krammerdijks_Deltaland route.

Heel jammer dit!

Er is volgens mij een manier om die melding over te slaan, maar ik weet niet meer welke.