Trophies and Medals MartienR 1 Posted June 19, 2022 Share Posted June 19, 2022 Hi allemaal, Gister via Steam de Train Simulator Classic gekocht en geïnstalleerd. Daarna op YouTube gezocht voor een tutorial want ik ben bekend met flightsimulatie, maar in de treinwereld geheel onbekend. Ik kwam o.a. op deze website terecht en heb natuurlijk een account aangemaakt. Ook op de website van Chris Trains en zag de mooie Intercity van de NS en heb die aangeschaft en ook geïnstalleerd. Nu zie ik hier op de website een starterspakket en met de vraag of ik Train Simulator 2022 heb. Die heb ik dus niet en mijn vraag is of TS 2022 dan weer een nieuwe simulator is of kan ik mijn huidige TS Classic upgraden naar 2022 Ook is de TS Classic tijdens het selecteren van de NS trein al twee keer gecrasht. Misschien de Steamversie niet goed? Ook is hij in een 32 bits versie en heb een Windows 10 64 bits. Heb ik dan een verkeerde versie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Trophies and Medals Trains-xp 312 Posted June 21, 2022 Share Posted June 21, 2022 (edited) Heb je Free Roam geselecteerd staan?, zo ja dan kun je niets met het linkse menu. Dat kan alleen in de Quick Drive optie, althans het moet wel onder Select route te kiezen zijn. Edit/ Afijn die heb je geselecteerd staan, en dan kun je alle treinen die je hebt kiezen, het weer, de tijd enz. Hou er wel rekening mee dat je op een stoom/diesel lijn geen Eloc kunt kiezen maar dat spreekt voor zich. Edited June 21, 2022 by Trains-xp Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Trophies and Medals MartienR 1 Posted June 23, 2022 Author Share Posted June 23, 2022 Ik ben er inmiddels achter dat Chris Trains flink gesponsord wordt. Neem 'De Oude Lijn', Niet één scenario is te spelen voordat alle je treinen bij Chris Trains hebt aangeschaft. Treinen worden weergegeven die ik heb gekocht, maar al ik op Start klik krijg ik na het laden een hele lijst van alle treinen die ik nog aan moet schaffen en kan dan alleen op Quit klikken. Verder is alles te spelen, ook de Krammerdijks_Deltaland route. Heel jammer dit! Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Trophies and Medals Sjef61 2,288 Posted June 23, 2022 Share Posted June 23, 2022 Heb je wel alle benodigde repaints geïnstalleerd ? Met locoswap kan je dat controleren Verder kan je bij ons ook documentatie vinden om zelf scenario's te maken. Is niet moeilijk om te doen en vragen er over kan je ook hier bij ons stellen. Heb je al eens hier gekeken? https://simtogether.com/tutorials/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Trophies and Medals Alola 282 Posted June 23, 2022 Share Posted June 23, 2022 4 uren geleden, MartienR zei: Ik ben er inmiddels achter dat Chris Trains flink gesponsord wordt. Neem 'De Oude Lijn', Niet één scenario is te spelen voordat alle je treinen bij Chris Trains hebt aangeschaft. Treinen worden weergegeven die ik heb gekocht, maar al ik op Start klik krijg ik na het laden een hele lijst van alle treinen die ik nog aan moet schaffen en kan dan alleen op Quit klikken. Verder is alles te spelen, ook de Krammerdijks_Deltaland route. Heel jammer dit! Er is volgens mij een manier om die melding over te slaan, maar ik weet niet meer welke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Trophies and Medals RobertF68 29 Posted June 23, 2022 Share Posted June 23, 2022 Met Control+Q. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Trophies and Medals Sjef61 2,288 Posted June 23, 2022 Share Posted June 23, 2022 Probleem is dan wel dat sommige scenario's in de soep lopen door missende AI. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Trophies and Medals MartienR 1 Posted June 24, 2022 Author Share Posted June 24, 2022 10 uren geleden, RobertF68 zei: Met Control+Q. Wat ben ik hier blij mee!! Ik kan nu wel rijden. Super bedankt! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Question
MartienR 1
Hi allemaal,
Gister via Steam de Train Simulator Classic gekocht en geïnstalleerd.
Daarna op YouTube gezocht voor een tutorial want ik ben bekend met flightsimulatie, maar in de treinwereld geheel onbekend.
Ik kwam o.a. op deze website terecht en heb natuurlijk een account aangemaakt.
Ook op de website van Chris Trains en zag de mooie Intercity van de NS en heb die aangeschaft en ook geïnstalleerd.
Nu zie ik hier op de website een starterspakket en met de vraag of ik Train Simulator 2022 heb.
Die heb ik dus niet en mijn vraag is of TS 2022 dan weer een nieuwe simulator is of kan ik mijn huidige TS Classic upgraden naar 2022
Ook is de TS Classic tijdens het selecteren van de NS trein al twee keer gecrasht.
Misschien de Steamversie niet goed?
Ook is hij in een 32 bits versie en heb een Windows 10 64 bits. Heb ik dan een verkeerde versie.
32 answers to this question
Recommended Posts