Jump to content
Heb jij jouw screenshot al ingezonden in de Screenshot van de Maand? I Have you already submitted your screenshot in the Screenshot of the Month competition? ×
  • 0

Hoe zie ik in Steam wat ik heb (gekocht)?


Gerwil

Question

Ik heb het al eens eerder gevraagd: ik kom niet uit de Steam website. Als ik een route wil kopen en die heb ik al, krijg ik de melding dat die al in mijn Bibliotheek zit. Maar ik kan die Bibliotheek nergens vinden. Ik zou graag willen weten wat er allemaal in zit, aan routes, packs, onderdelen, kortom alles wat ik heb.

De routes die ik (zou moeten hebben) kan ik zien in TSC, welke beschikbaar zijn om te rijden. Maar dat zijn alleen de routes. Soms kom ik iets tegen, bijvoorbeeld de European Loco&Assets pack, die ik wel heb maar (natuurlijk) niet in TSC bij routes vermeld staat. Dus waar vind ik de bibliotheek in Steam voor een overzicht van alles wat ik heb?

Link to comment
Share on other sites

5 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Goed, het was even doorzoeken en doorklikken maar ik ben er achter. Bibliotheek>trainsimulator>omlaag scrollen naar DLC>mijn DLC beheren en daar ie 'ie dan, onder beheren. Hartstikke bedankt! En weten jullie ook of er een manier is om de DLC-lijst te printen, zodat ik een overzicht heb?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

ik heb ff gekeken maar ik kan daar niks over vinden.. als je een lijst zou willen maken en een beetje handig bent met paint of photoshop dan kan je printscreens maken van je dlc lijst.. en onder elkaar knutselen. dan heb je ook de lijst. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy